" Aku suka kau "
" Kau jangan mengarutlah park seonghwa , tak cukup lagi ke kau dah buli aku sehabis habis nya ?? " soal Ryujin .
" Tapi aku buli kau sebab aku nak kan perhatian kau " jujur Seonghwa . langkah Ryujin terhenti .
" Aku betul betul sukakan kau Choi Ryujin " luah Seonghwa . Ryujin begitu terkejut .
Eomma Seonghwa dan mama Ryujin amat rapat . Ryujin tidak bagitau mama nya sebab eomma Seonghwa dah banyak bantu mama dia .
" kalau kau suka aku , buktikan yang kau betul betul suka aku " kata Ryujin . menggenggam tangannya sendiri .
Seonghwa berjalan ke arah Ryujin lalu memusingkan badan Ryujin . bibir Ryujin diciumnya .
Ryujin terkejut . Air mata seonghwa mengalir perlahan .
ciuman itu dilepaskan secara perlahan .
" bila mama choi kata korang akan pindah ke luar negara .... hati aku tak tenang . aku tak boleh bayang hidup aku tanpa kau " jujur seonghwa . sesungguhnya apa yang dikatakan oleh seonghwa amat benar .
Ryujin rasa bersalah .
" kalau kau cakap dari awal , aku takkan terima untuk pindah , park seonghwa " Ryujin memandang tanah .
Seonghwa mengerutkan dahinya sambil memejam matanya .
" ya aku tahu aku bodoh . aku tak patut buli kau . kalau tak , mesti kau- "
" shhhh , aku terima bukan sebab kau buli aku . berhenti salahkan diri kau lah pabo " Ryujin memukul pelahan dada Seonghwa .
tiba tiba Seonghwa memegang tangan Ryujin .
" Mari luangkan masa ... just two of us .. "
YOU ARE READING
Promise ' PSH
Fanfiction" kau janji takkan tinggalkan aku . tapi kau mungkir janji tu " ÷ short story