♪ promise : 5 ♪

192 36 8
                                    

" aku nak minta putus "

" wait , what? " soal seonghwa , tidak percaya apa yang dia dengarkan .

" ini je cara yang terbaik untuk kita berdua " Ryujin memandang bawah .

" wait , Ryu . kau tak pernah serious macam ni . ada apa apa yang aku tak tahu ke??? " soal Seonghwa . Dagu Ryujin dinaikkan , memandang ke mukanya .

" aku takut ... kalau suatu hari aku akan sakitkan hati kau " Ryujin bangun dari kerusi . baru saja hendak beredar , Seonghwa menarik lengan Ryujin perlahan .

" jangan buat aku macam ni please .... " nafas seonghwa tidak terkawal .

" aku benci kau park seonghwa . jangan cari aku lagi " Ryujin menepis tangan Seonghwa kasar lalu keluar dari cafe itu .

mengapa mudahnya ryujin bertukar hati ?

Seonghwa mengejarnya . (everyday and night im gonna chase yOuh)

" kau tak berniat kan nak cakap macam tu?? " soal seonghwa . langkah Ryujin terhenti

" aku tahu , kau ada sesuatu yang kau sorokkan " sambungny lagi .

Ryujin memutuskan rantai lehernya lalu berjalan ke arah seonghwa .

" aku tak boleh tipu diri aku lagi " tangan Seonghwa dicapai Ryujin lalu dia membuka tangan seonghwa dan letakkan rantai tadi ke dalam genggaman seonghwa .

" you're hiding something right?? "

" ni yang terbaik " baru saja hendak berpusing . Seonghwa terus menarik Ryujin dalam dakapannya . kepala Ryujin tersandar pada dada seonghwa .

degupan jantung Ryujin semakin lama semakin laju . Ryujin berasa sakit di dada nya .

" akh .... "

Seonghwa perasan akan keadaan Ryujin itu terus panik .

" d-dada aku sa... sakit " terus Ryujin pengsan di dalam pelukan Seonghwa .

Seonghwa menyelak baju sejuk yang dipakai Ryujin . dia memakai baju hospital di dalam .

" b-bwo?? apa semua ni ??? " soal Seonghwa .

" Ya Tuhan , Ryujin !!! " jerit puan choi lalu terus berlari ke arah Seonghwa dan Ryujin .

" Mama , apa dah jadi dekat Ryujin?? " soal Seonghwa .

" Ryujin patutnya dibedah malam ni . tapi bila mama tengok wad dia , dia da lari . tak sangka dia lari dari hospital semata mata nak jumpa kamu .. " jelas Puan Choi .

" b-bedah ?? "

" mari bawa dia ke hospital cepat ! " ajak Puan Choi . Seonghwa mendukung Ryujin ke kereta dan segera ke hospital .

Promise ' PSHWhere stories live. Discover now