" thanks sebab bawak aku jalan jalan and shopping " ucap Ryujin setelah seonghwa memberhentikan keretanya di hadapan rumah Ryujin .
" aku nak tebus balik kesalahan aku dan aku nak jadi boyfriend yang material pada kau walaupun sekejap " Seonghwa senyum tawar .
" kau janganlah sedih . bukan aku nak mati pun do . kau boleh je ajak eomma park datang rumah aku kat tokyo nanti " Ryujin tawa kecil .
" memang tak boleh cancel ke plan korang nak pindah tokyo tu ? " soal Seonghwa . Ryujin memandang bawah .
" tengok ar , aku bincang dengan mama nanti " ryujin senyum lalu membuka pintu kereta .
" Janji dengan aku " Seonghwa menghulurkan jari kelingkingnya .
" apa? "
" Janji jangan tinggalkan aku ! "
" janji !! " Ryujin menyatukan jari kelingkingnya ke jari kelingking Seonghwa .
baru sahaja dia mahu keluar , seonghwa menarik tangannya . Ryujin memandang seonghwa
" apa lagi?? "
" goodbye kiss mana ? " soal seonghwa sambil memuncungkan bibirnya
" eeee gedik " kata Ryujin
" ala gedik dengan girlfriend aku jugak takpe an " balas seonghwa . Ryujin dekatkan mukanya lalu cium sekilas bibir seonghwa .
" okay , byee " Ryujin melambai seonghwa setelah keluar dari kereta .
dia berjalan masuk ke dalam rumahnya .
Tiba-tiba dada Ryujin berasa sakit yang teramat .
" arghh ... b-bukan sekarang ... " ujarnya sambil menahan kesakitan .
Jeong Yunho bodyguard pada keluarga choi itu ternampak Ryujin lalu bergegas ke arahnya .
" Cik muda , cik muda okay tak??? " soal Yunho . Ryujin sekadar mengangguk perlahan .
" Sajat !!! " jerit Yunho . Sajat selaku pembantu rumah di rumah keluarga choi itu terus datang ke tempat Ryujin berada .
" Cik muda ! cik muda okay tak ni??? "
" kau da nampak dia macam ni kan , bawak lah dia masuk ! " marah Yunho pada sajat .
no more yunjat .
" mari cik muda " Sajat membawa Ryujin masuk ke dalam biliknya .
YOU ARE READING
Promise ' PSH
Fanfiction" kau janji takkan tinggalkan aku . tapi kau mungkir janji tu " ÷ short story