08

15 3 0
                                    

hello crush.

++++++++

Chaerin pov~

Langkah kaki ku atur semula ke kelas. Selepas sahaja sesi perhimpunan tadi. Aku langsung tidak nampak kelibat Jimin. Malas hendak mencarinya, aku membuat keputusan untuk balik kelas sendiri

Jimin merupakan tablemate aku. Aku rapat dengan dia bukanlah bermakna aku takde kawan.

Ramai je.

Sesampai sahaja aku dikelas. Dah ada Jimin kat tempat dia. Laju gila dia jalan sampai tak tunggu aku.

Aku kembali duduk di meja ku. Buku biologi aku keluarkan dan letakkan diatas meja. Sementara menunggu Minho Saem, buku kerja aku belek , takut ada kerja yang aku belum siapkan.

Segala perbuatan aku terhenti saat satu jari menyentuh bahuku. Aku tahu bahawa ianya Jimin.

"Apa?" soalku. Mata masih lagi tak teralih daripada buku.

"Nanti teman aku keluar lagi eh"

Usai sahaja dia berkata begitu, mata ku alihkan menghadapnya. Riak menyampah aku pamer. Sumpah nyampah dengan budak ni.

"Taknak" laju sahaja aku menolak. Menci betullah

"Alah jom lah..manatahu terjumpa crush kau macam hari tu" katanya sambil tersengih-sengih.

Ini yang menyebabkan aku marah ni. Bolehnya dia malukan aku depan Jungkook.

Flashback.

"Kau stalk aku?"

Melopong mulut Chaerin apabila dia kantoi melihat instragram Jungkook.

Namun satu idea muncul di fikirannya.

Kim taehyung.

"Eh taklah, ehe saya cari instagram Taehyung jer. Kan dia kawan awak. Ha mana tau awak ada tag dia ke" dalih Chaerin bersungguh-sungguh. Walupun dia tengah malu gila sekarang ni.

"Alah ngaku jelah Chae yang kau suka Jungkook" suara tersebut menyentakkan Chaerin sekali lagi.

Park Jimin memang nak kena!.

Memang cari nahas Jimin ni. Senyuman nakal Jimin pamer kearah Chaerin membuatkan gadis itu bertambah geram.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 01, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Crush on YOU{{trust me}} + jjkWhere stories live. Discover now