-Andrea!-Sušuko teta Victoria.
-Kas?-Atsakiau iš virtuvės.
-Skambina Danielle. Tavo pusseserė. Nori pasikalbėti.-Suniurzgėjo ta.
Padėjau sumuštinį kurį ruošiaus valgyti ant stalo ir nuėjau prie telefono.
-Ilgai nekalbėk,-uždengusi ragelį tarė.-Naudojasi sąskaita.
Jai nusisukus parodžiau liežuvį. Ahh, kaip aš jos nekenčiu.
-Andrea? Esi?
-Esu. Labas!
-Labas! Na, kaip tau? Patinka pas Victoria?
-Sakyt tiesą?
-Taip!
Apžiūrėjau ar jos nėra aplinkui ir tariau :
-Nepatinka. Ji susirenka visus pinigus, kuriuos gauna už mane, verčia mane atlikti už ją beveik visus darbus, man neduoda nė cento,-Išpyškinau.
-Rimtai?
-Taip.
-Klausyk, aš kaip tik norėjau tau siūlyti šią vasarą pagyventi pas mane su Liam. Mes turim nusipirkę didelį namą. Ir su mumis dar gyvena Niall su Harry, Eleonora su Louis ir Perrie su Zayn kiekvieni savo namuose, tai mes priėmėm tuos du gyventi su mumis. Tai kaip? Kambarių tikrai yra.
-Sutinku!
Į prieškambarį įėjo Victoria ir parodė gestą ,,baik pokalbį".
-Na gerai, Dani, jau turiu eiti aš.
-Ei palauk, dar duok man Victorią.
-Gerai.
-Danielle dar nori pakalbėt su tavim.-Tariau jai.
Kai teta pasiėmė telefoną nuėjau į virtuvę. Pavalgiau ir eidama į savo kambarį mane sustabdė Victoria.
-Andrea.
-Taip?
-Tikrai nori važiuoti pas Danielle?
-Na taip.-Apsimečiau, kad nesu labai susidomėjusi.
-Tada, kai grįšiu, kad namai blizgėtų ir tada išleisiu. Žinok, Danielle tau užsako bilietus šiandien 18 valandai. Tai turi 5 valandas. Grįšiu 17 ir važiuosim, jei namai blizgės.
-Gerai.-Nusišypsojau, nors viduje džiūgavau.
Ji išėjo po kokių 10 minučių. Pradėjau šokti savo laimės šokį. Pagaliau, pagaliau! Galėsiu atitrūkti nuo tos bjaurybės pančių.
Po kelių valandų namai blizgėjo. Mano lagaminai taip pat buvo sukrauti. Apsižiūrėjau ar viską susidėjau ir laukiau apačioje kelionės į oro uostą. Po kelių minučių grįžo Victoria.
-Na, blizga namai?
-Taip.
-Važiuojam.
YOU ARE READING
Life is life
RomancePromo. Maniau, mano gyvenimas tobulas. Vaikinas. Draugai. Pinigai. Vakarėliai. Bet vieną dieną mano gyvenimas pasikeitė. Mirė mano mama. Tiesiog. Niekas niekada neištyrė nuo ko ji numirė. Mano tėtis palūžo. Vieną dieną, kai grįžau iš mokyklos radau...