-16-

596 20 1
                                    

,,Ovo je ludo."

Mislim da sam danas dosta puta iskoristila taj pridev.Ali najvise je pristajao ovom momentu.
Moja nevolja me je pritisla uz zid, sa jednom rukom na mom struku, a drugom na mom vrelom obrazu.Pokusavam da uravnotezim disanje, jer zbog njegove blizine ostajem bez kiseonika.Narocito zbog tih crnih ociju, koje se u potpunosti slazu sa nijansom na njegovim zidovima.

,,Ti i ja i jesmo ludi.Sta fali biti drugaciji?" nakrivio je glavu, preblizu mojih suvih usana.

,,Nista." nasmesila sam mu se.

Kaziprstom je pomerio pramen s mojih trepavica, i njegovim dlanom zapalio svaki kutak mog tela.

,,Tako si mi nedostajala doktorka."

,,Doktorka?" naborala sam nos.

On se lukavo nasmejao, ocigledno me zadirkujuci.

,,Zar ti nisi moja doktorka?Moja seksi doktorka, koju sam jos prvi put kad sam je video zeleo da bacim na onaj kauc i..."

Prekrila sam mu usta, sprecavajuci ga da dovrsi prljavu zamisao.Osetila sam pod rukom njegove zube, a zbog njegovih suzenih ociju, shvatila sam da se smeje.Umisljeni idiot.
Umisljeni idiot koji me svaki put postidi.

,,Ne treba da te bude sramota." rekao je, kad je sklonio moju ruku.

,,Nije me sramota." lagala sam.

Moj govor tela me je odavao.Gorela sam iznutra.Nikada do sada nisam dobila od muskarca ovakav komentar.
Ali verujem da mi ni od jednog ne bi prijalo, kao od Skara.Iako sam isprva osetila nelagodu, sada mi svaki pokriveni deo tela zudi za njegovim.

,,Ko bi rekao da zena kao ti moze da se postidi."

Njegov glas nije bio osudjivackog tona.Cak sta vise, zbog njega sam potvrdila sebi ono sto sam malo pre rekla.
Ne bih mogla da zamislim sebe pored bilo kog drugog muskarca.

,,Ko bi rekao da muskarac kao ti moze da se izleci." podrugljivo sam rekla.

,,Ko kaze da sam izlecen?"

,,Zar nisi?" pitala sam.

,,Nisam." coknuo je.

Namrstila sam se.Na trenutak sam poverovala u to.Sta ako nije?Sta ako se nije izborio sa podeljenim licnostima?Sta ako mu se Lucija i dalje poigrava s mozgom, i ovo je samo deo njene igre?
Zbog tih pitanja sam krenula da se sklonim od Skara, ali me je njegovo misicavo telo sprecilo u tome.Pribio me je jos jace, tako da nisam mogla da mrdnem.

,,Od tebe se nikad necu izleciti Anastasia." i tek tako, izbio mi je sav vazduh iz pluca.

,,Ne znam sta si mi uradila, ali non stop si mi u glavi.Ne mogu da te izbacim od onog dana kada si usla u tvoju kancelariju i zatekla me za tvojim stolom.Taj tvoj pogled me proganja svake noci.Uvukla si mi se pod kozu doktorka.Nisi svesna koliko."

Volela bih da sam kod sebe imala neki notes da zabelezim sve sto je sada skliznulo s njegovih punih usana.Zelim da do kraja svog zivota iznova citam te recenice.Zelim da ih pretvorim u svoju novu omiljenu pesmu.Da je slusam gde god da odem, s njim ili bez njega.

,,Ja..."

Nije mi dopustio da mu odgovorim, vec je poleteo ka mojim usnama, koje su od kada su ga videle, prizeljkivale da sleti.Ukus je isti.Kunem se, da bih ih prepoznala i posle nekoliko godina.Ugravirale su se na mojim doveka.
Nasi jezici su se sudarili poput onih autica u luna parku.Njegove ruke su lutale svuda po meni, a moje nisu bile nista bolje.Grebala sam ga po isklesanim ledjima, dok se on suzdrzavao da ne pocepa moj top.
Ovo jeste ludo.Mi jesmo ludi.Ludi jedno za drugim.Ludo se ljubimo, ludo se zelimo, ludo se gledamo, ludo se smejemo.Mi smo dva ludaka, sjebana, i puna manijacke strasti.Nezasiti smo.
Demoni u nama nemaju nikakve sanse protiv onoga sto nase usne rade, kao ni nasi prsti.Ubijamo ih nasom ljubavlju, nasom uzburkanom vatrom.
U pravu je Skar.Od ove bolesti leka nema.

,,Skar, stani." opet sam ja taj glas razuma.

Nazalost, morala sam da prekinem nesto sto se nikada ne bi ni zavrsilo.Sva sreca, pa umem da se iskontrolisem.Teska srca, ali umem, za razliku od njega.

,,Zasto?" naslonio je celo na moje, dok smo se trudili da dodjemo do daha.

,,Zato sto smo u tvojoj kuci.Nastao bi haos kada bi tvoji roditelji saznali za nas.Najbolje je da se ovde zaustavimo." obrazlozila sam mu zadihana.

,,Koliko god da mi je zajebano, priznajem da si u pravu."

,,Zajebano je i meni, ali ne smemo da rizikujemo."

,,Dodjavola." opsovao je, i izmamio mi osmeh.

Verovatno je njemu mnogo gore nego meni, ali drago mi je sto me postuje.Nije svestan koliko mi to znaci.

,,Moram da idem sada." rekla sam, a svi moji unutrasnji organi su se pobunili.

Skar se odmakao od mene, taman toliko da bismo mogli da se pogledamo.Obuhvatio mi je obraze, i uradio ono sto mi je najvise nedostajalo.Poljubio me je u celo.

,,Nadam se da cemo se vidjati." rekao je.

,,Hocemo Skar." odgovorila sam, ali nisam imala blage veze kako cemo to da izvedemo.

Ako budem cesto dolazila ovde, provalice nas.Ako budem odsustvovala s posla, takodje ce nas provaliti.Malo teze, ali hoce.
Dacu sve od sebe da pronadjem resenje.Sad kada su se stvari popravile medju nama, najmanje sto mogu da ucinim je da smislim kako cemo da se vidjamo.
Popela sam se na prste i ovlas ga poljubila u obraz, pa krenula ka vratima.Sporo sam koracala, jer mi je dusa protestvovala.Terala me je da se okrenem i bacim mu se u narucje.Ali morala sam poslusati razum.Inace bismo izgubili i ovo sto trenutno imamo.

,,Ana." rekao je kad sam se uhvatila za kvaku.

,,Molim?" skrenula sam pogled prema njemu.

,,Hvala ti."

,,Na cemu?" upitala sam.

,,Zato sto nisi odustala od mene."

***

,,Devojko, opasna si." prestala sam da brojim koliko je puta izgovorila te tri reci.

Pratila sam njeno izigravanje majmuna, ili koje god zivotinje, od kako sam krocila u svoju kancelariju.Fascinirana je mojim upadom u Skarovu kucu, da vec citavih dvadeset minuta ne moze da prestane o tome da prica.

,,Reci mi, jel to bio onaj poljubac koji moze prerasti u nesto vise, ili onaj u fazonu ,,samo mi je drago sto si tu"."

Prevrnula sam ocima.

,,Stela, molim te."

,,Samo me interesuje.Da li je hteo da vodi ljubav s tobom, ili da te samo zvalavi?" oci su joj se caklele, dok me je posmatrala, ocekujuci da cu joj odgovoriti na te besmislice.

,,Ako ti kazem, hoces li ucutati?"

,,Obecavam!" zacvrkutala je radosno.

Zavrtela sam glavom, smejuci se.Koliko god bezala od toga, ne mogu joj odoleti.Posebno kada me gleda tako radoznalo, sa tim njenim krupnim plavim ocima.

,,Nastavi da se interesujes." rekla sam i namignula joj.

,,Mrzim te!"

Umiri nasTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang