1.Bolum

46 0 0
                                    

Merhaba. Yeni okul yeni bir donem ve eğlenceli bir yıl.  Buarada benim adim Burcu. Izmirliyim. Ailem izmirden istanbula yeni taşındı. Babamin tahini çıkmış.  Neyse..

Okula gitmeye hazirlaniyodum. Sonunda nakil islemleri tamamlandi ve okula gidebilecektim. İnşallah ilk gunden bi aksilik cikmaz. Babamla beraber kahvaltimi yaptim ve okula gittim. Arabadan iner inmez gec kalmisimdir diye kosarak iceriye girdim. Oyle kosuyordum ki onume gelene carpiyordum. En sonunda butun kitaplarim yere dustu. Kafami kaldirdigimda, tas gibi bir cocuk "Bunda sonra onune bak ufaklik" dedi . Ufaklik mi? Sanki kendisi cok uzun hayvan.

Sinifa girdigimde hoca coktan derse baslamisti. Hemen yerime gectim. Allah'im. Bu cocuklar da ne bole ya. Tas cennetine dustum sanki. Hepsi birbirinden yakisikli. Ama hicbiri hocayi takmiyor butun sinif birbirine kagit atiyor. Kapi caldi ve iceriye biri girdi. Bu bana carpan hayvandi. Aklima geldikce sinirleniyorum."UFAKLIK"  Baya cool davraniyo. Hocayi aldirmadan yerine gecti.

Her seferinde bana baktigini görüyorum. Kafami cevirdigimde duzeliyoe ama hep bana bakiyordu. Yanina bi kiz yaklasti ufak bi kagit birakti. Bizim bu hayvanda beni kiskndircak ya , kiza bakip guldu. Basardida baya kiskandim.

Okul cikisi babam beni almaya gelmemmisti. Yuruyerek gidicektim. Tam yuruyeceken arkadan biri gedi ve tuttu. Okulda kimsenin goremeyecegi bir yere goturdu. Ciglik attikca  agzimi tutuyor, bagirmami engelliyordu . Yapistirdi duvara.
" Biliyor musun? Sanirim senden cok fena hoslaniyorum."  Ben: Iyi sen benden hoslanmaya devam et. Ama bu gidişle tavlayamayacagin kesin. BIRAK BENI. " Ben simdiye kadar her kizi tavladim, sen nesinki? " 

Gomlegime dogru elini goturuyordu ve ...

AŞK KIVILCIMIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin