Keremin Ağzından:
Bugün okula girdigimizde burcunun yuzu baya asikti. Canim sıkılmışti bu duruma. Arkada bahcede konustuk. Bu burak denilen cocugu cikista almaliydik. Çocuklara haber verdim. Bir sekilde almalari gerektigini soyledim. Çıkışta cocugu mekana goturmusler bi guzelde bağlamıslardi. Adanlarim benim be .
Cocuk uyanmaya basladi bence korkmaliydi cunku agzina siccaktim.
Basladim:+ Evett burak bey. Haa once cocuklar bizim ufaklik la bi tava getirin. Hah tamam koyun oraya. Evet nerde kalmistik Burak bey. Bana bak Burcuya karisirsan seni oyle bi mahvederim ki, bu ulkeden kacarsin. Ama kesin sen beni dinlemiceksin. Bu yüzden hemen aklini biraz alayim.
- Ya olum malmisin? O kiz hicbi erkegin ihtiyacini karsilamaz. Sex debilen seyi sor bakalim biliyor mu? Senden korktugumu veya korucsgimi saniyosan feci yaniliosun. Sen beni gerizekali mi sandin ha? Sence burda ben tekmiyim?
Bu pic bunu dedikten sonra 5 kisi toplamis getirmis. Butun cocuklari halledikten sonra dondum ve:
+ Ben senin gerizekali sanmadim. Senin gerizekali oldugunu anladim. Simdi sira bende. Cocuklar getirin.
Bu pici bayilttim. Fareyi tavanin icine sokup bunun ustune bagladim. Tabi tişörtunu cikardim. Ve kendine gelmeye basladi. Dedim ki:
+ Evet burak. Simdi burcuya karışacakmisin?
- Evet.
+ Peki verin atesi. Bu tavanin icinde bi ufaklik var. Tava isininca kacicak bi yer olmadigi icin acaba nereye gidecek.Atesi verdim. Fare oynamaya basladi. Aslinda fare dedigin bi tur kurma bisey. Cocuk oyle korkuyorki. Sandalyeyle kacicak hali var.
+ Simdi sole. Burcuya karisacak misin?
- Hayir. Yeminle karsisina cikarsam picim.
+ Zaten oylesin. Aferin adam ol.Basladim cozmeye fareyi guzelce bi gostererek:
+ Gerizekali.
Dedim ve sirittim. Simdi kimse burcuya karisamayacakti.