5. Bölüm

29 0 0
                                    

Eyvahh!

Babam bana snirli sinirli bakiyordu. Açıklama yapmami bekliyordu. Konusmadikca keremin kulağına asiliyordu. Dayanamadim konustum:

+Baba o benim okuldan arkadasim. Kapinin onune gelmis ders programını vermeye. Sende kimseyle gorusmek yok odan ve sen varsin dedigin icin eve almican zannettim. Oyuzden tirmanarak geldi. Ders programini verip gitti. Simdide senin elinde. Onun bi sucu yok ben aldim iceri.

Kerem bana keske yapmasaydin anlamidinda bakiyordu. Babam keremi kapiya kadar gecirdi. Sonra yanima geldi, kinusmaya başladık:

+ O cocuk seni öpen cocuk degilmiydi? - Hayir. O siniftan arkadasim. Hem beni öpen cocuk bizim okuldan değildi. Bugun butun siniflari gezdim. Ama onu gormedim. O beni optu ben öpmedim.
+ Cantada biber gazi yokmu? Sıksaydin.
- Tam cikariyordum sen geldin.
+ Tamam bu hafta basla okula. Telefonunuda al. Ama pencereden adam almak yok tamam?

Tamam deyip gülümsedim. Oh be. Bazen yalan soylemek işe yariyor. Yine kerem sayesinde yirttim. Yoksa babamin konusacagi yoktu. Yarin okula başlıyordum.

Sabah olmuştu. Kalkip sacimi masa yaptim. Siyah bir pantolon ustune beyaz bir tişört le deri ceketimi giydim. Kahvaltimi yapip disariya ciktim. Biraz yurudukten sonra hic tanimadigim bir arabanin cami acildi icindeki:

+ Selam güzellik. Atla da nereye goturcegimi soyle.
- Sktir git mk.

Gozluk cikinca kerem oldugunu anladim. Hemen:

+ Pardon ya. Seni sey zannettim. Kusura bakma.
- Sen boyle kufur ediyormuydun ya.
+ Pezevenklere evet.
- Vay pezevenk olduk. Istersen konusmayi kes ve atla. Devam edersen neler olacagimi tahmin edemiyorum.

Bende gülüp arabaya atladim. Okula geldigizde herkes bize bakiyordu. Ben keremle ne olduğumu bilmedigimi zannediyodum. Arabadan indigimde yanima gelip kolunu omzuma atti. Demekki sevgiliyiz. Hem mutlu oldum hemde uzgun. Cunku bunu seven kizlar bana sarcak. Okul zor gecicek gibi birsey. Bi anda herkes cekildi. Bi cocuk gorundu.

Olamazz!

AŞK KIVILCIMIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin