Bunu ne isi vardi burda!
Eve geldigimde kapiyi derya acmisti. Sinirli bi sekilde iceri girdim. Annemler deryayi iyi bilirler. Bana:
+ Bak senin kankan gelmis. Ozlemissindir diye dusunmus.
- Hee annecim cok ozledim yha. Bu kadar duygu yeter. Bence hemen gitsin yoksa aglarim.Dedim ve deryagi kapinin onume cikardim. Basladim sovmeye:
+ Kizim sen hangi yuzle evime geliosun. Evimi nerden biliyosun. Bak aramizdaki meseleye ailemi karıştırma.
- Merak etme. Selam söylemeye gelmistim simdi gitcektim.Bunlari dedikten sonra gitti. Eve girip hemen odama çıktım. Keremi aramak istedim ama telefon numarasi yoktu. Evinide bilmiyordum. Derken camdan ses geldi. Kerem oldugunu anladim ve iceri aldim. Annem seslendi asagidan:
+ Kizim biz babanla biyere gidiyoruz. 5 saate doneriz.
- Tamam annee.Kerem hemen atildi:
+ 5 saatmi. Yuh hic o kadar uzun suren bi geziye cikmamistim. Neyse burcu ben bu burakla konustum bidaha sana asla bulasmayacak. Bu arada sevgilimsin ama bende telefon numaran yok. Ver bakiyim telefonu.
Dedi ve telefonu aldi. Bende onunkini istedim. Kendimi " Bayan ..." bu cocugun soyadi ne ya.
+ Kerem soyadin ne?
- Çetin. Noldu evlenmeden soyismimimi alcan.
+ Hayir. Ama hedefim soyismin.Soy ismini ogrendigime gore kendimi " Bayan Cetin" olarak kaydettim. Telefonu aldığımda kendisini " Müstakbel Eşi" olarak kaydetmis. Kerem gidiyorum deyip gitmisti. Bu sefer onkapidan.
Keremin ardindan biri geldi. Kapiyi caldi. Actim. Burakdi bu. Kapiyi kapamaya firsat bile bulaamdim. Hemen iceri girdi ve
+ Sen benimsim. Seninle yatmadan ölmem.
Dedi. Manyak bu burak ya. Basladi ustumu cikarmaya engel oluyordum ama yapamiyordum. Cok gucluydu. Bu yuzden hep onu sevdim ya. Sonunda tişörtumu cikardi. Korkuyordum her tarafim titriyodu . Hicbisey yapamiyordum. Dudaklarini dudaklarima degdirdi, oradan boynumu opmeye basladi, goguslerimi elliyordu. Karnima dogru indi. Pantolonumu acti. Inanmiyorum bu cocuk beni kesin sikcek. Ufak bi rol oynamam gerekiyordu. Sonra ondan kurtulcaktim.
Ayaklandim ve ustune ciktim. Ona:
+ Bende seni cok istiyorum. Hala seni seviyorum.
Dedim. Opuserek onu oyaliyordum oda goguslerimi elliyordu. Ne igrenc bisey bu ya. Fırsatı buldum. Samdani aldim ve kafasina gecirdim. Oyle sert gecirmis olmaliydim ki cocum 2 aaniyede durdu. Allah'im yoksa. Oo..o. Öldü mü?