12. Bölüm

30 0 0
                                    

Medyada Jack var

Deryanin ağzından;:
Sonunda burcuyuda su keremden ayirdim. Simdi ise sira cok guzel bir şeye geldi. Keremle yaticaktim. Boylelikle onlarda hic kavusamayacakti. Tipki burakla benim gibi. Orospu öldürdü buragi. Ama kerem sayesinde yirtti. Vende kaydi attim. Sucu asla bilinmeyecekti. Ya bu orospu bn kaydi attim diye tekrar kereme donerse. Istebbuyuzden hemen keremle yatmaliyim.

Burcuyu takip ettim. Bi kafeye girdi ve hizla cikti. Kerem de arkasindan cikti. Hemen keremi takibe aldim. Evini buldum. Gozlemledigimde baya icti. Ev ev degil birahane resmen. Evet simdi sirada derya var. Kapiyi caldim. Acti. Kim oldugumu sormadan iceri aldi. Hemen ustune atuldim ve gomlegini soymaya basladim. Soyarken sunlari diyordum:

+ Selam yakışıklı. 1-2 saat beraber olucaz. Sana birsey vermek istiyorum.
- Ver o zmn.

Beni kendisine dogru cekti. Evet basaricaktim kesin. Kerem kulağıma:

+ Benim senin gibi bir orospuyla birlikte olacagimimi sandin. O kdr sarhos değilim.

Tam bunu dedikten sonra iceri burcu girdi.

Benim ağzımdan:

Arayan bu kisi kimdi hicbir fikrim yoktu. Hemen keremin evine gittim. Bune ya. Derya ile kerem. Ustte altta. Kereme:

+ Allah senin belanı versin. Keske seni hic tabimasaydim. Sende picmissin.

Hemen ciktim. Deryada arkadan bagirdi. " Yine yanildin. Keremide elde ettim" hemen yol değiştirdim. Geri dondum deryayi ittim. Kendini yerde buldu. Basladim suratini yumruklamaya. Öyle hizli vuruyordum ki icimdeki tum birikmisleri bosaltiyodum. Ohh orospuya vurmak ayri biseymis.

Deryayi olduresiye dovdukten sonra oradan ayrildim. Hemen eve gittim. Kesin beni arayan deryadi. Bu manzarayi gormemi istiyordu. Ahh kerem ahh. Bunu nasil yaptin bana ya. O kadar mi kızdın. Of kerem of.

Bu sirada eve vardim. Kapida birine cok benzettigim bi cocuk vardi. Yoksaa.

Jackkk :)

AŞK KIVILCIMIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin