*ogges perspektiv*
Ogge kom igen bara erkänn nu att du bara stannade för gratis pizza skrattar Corinne när hon kommer tillbaka från att ha fört bort skräp från pizzan.
Hon ställer ett glas vatten framför mig.
Vi hade inget annat så du får nöja dig med vatten.
Men aldrig att man skulle tacka nej till gratis pizza + trevligt sällskap
Nu vet jag vad vi ska kolla på! Säger hon och slår ned sig brevid mig.
Om det är gossip girl drar jag. Svarar jag
Haha det skulke väll kallas tortyr?
Nej vi ska kolla på vänner! Säger hon stolt och sätter sig bevid mig.
Nej men det blir bra.
Efter ganska så många asnitt börjar vi båda tröttna på det vi kollar på och vi bestämmer oss för att kolla på en film istället: Harry Potter.
Asså det här är ju bara ledsamt ju skrattar Corinne.
Du,
Kom hit sa jag och klappade med handen på soffan som ett täcken på att hon skulle komma närmare.
Tveksamt kom hon närmare men när jag lägger armen runt henne så kryper hon så tätt intill mig hon kan
Jag kan trösta dig ok? mumlar jag in i hennes hår.
*corinnes perspektiv*
Shit vad mycket klockan är!
Jag har inte alls kollar på klockan medan vi suttit framför tv:n
Jag stannar här säger Ogge retsamt.
Haha va??
Jag stannar här sover på din soffa..
om du inte har något imot det förståss fortsätter han.
Haha ja vad fan tror du min pappa eller brorsor kommer hem och det ligger en okänd kille på min soffa.
Vsd ska jag säga?
Hej dethär är Oscar han är min....
Ja haha vad är du änns?
Kille? frågar han
Va??
Jag stannar upp mitt i en rörelse
Och sätter mig sedan upp
Kille säger han igen
Pojkvän boyfriend you know
Vad jag menar.
Jaja jag kan svenska och Engelska jag vet vad det betyder. Jag förstår inte vad du menar med kille pojkvän boyfriend är vad jag menar.Att du är min kille? Alvarligt haha på riktigt va? Jag babblar på som en idiot och Ogge kollar roat på mig.
Hahah seriöst Ogge? Är du seriös? Är du seriös om att du vill vara med mig? Att du seriöst alvarligt vill vara mi-
Haha men lägg av nu!
Trögskalle skrattar han
Ja jag är seriös okej 100% okej?
Då kommer den stunden jag väntat på sedan jag hörde namnet "Oscar Molander" för första gången för över 2 år sedan.
Jag hinner änn en gång inte stoppa mig och istället pressar jag mina läppar mot hans.
Men det är försent att ångra sig nu.
Förlåt viskar jag och drar mig ur kyssen,
jag ska precis stiga upp och gå iväg när Ogge tar tag i min axel och drar mitt ansikte nära hans.
Förlåt för vadå?
Du vet...kyssen säger jag och försöker igen gå iväg, men istället pressar han sina läppar mot mina igen.
Du har inget att be om förlåtelse för ok?
Säger han och jag nickar.
Så kan jag stanna?
Vi ha ennu nästan en hel film att se och dessutomnsa du att din pappa inte kommer hem det minns jag fortsätter han och jag bara skrattar.
Ja du kan stanna om du vill.
Vi fortsätter att kolla på Harry Potter och plöttsligt frågar Ogge:
Vem är snyggare tycker du Harry eller Ron?
Du. svarar jag utan tvekan.
Du kommer alltid att vinna över alla andra.
أنت تقرأ
my own path o.m
أدب الهواةOgge Molander fanfic. Corinne har i snart 3 år gått i samma klass som Ogge och det har så länge som hon minns varit klart för henne att Ogge är den enda för henne, hur kommer det bli? kommer hon våga prata med honom och isåfall berätta för honom hur...