6. Flaška nesmí chybět

84 13 0
                                    

Už z dálky jsem slyšela, jak kluci v chatce vyřvávají na celé kolo. Český rap hrál tak nahlas, že jej vedoucí museli dozajista slyšet. Zřejmě se ale rozhodli tuhle skutečnost ignorovat.

,,Pojďte rychleji, ať nepřijdeme pozdě," strachovala se Tina i přes to, že jejich chatka stála přímo před námi.

,,Klid, je teprve deset," uklidňovala jsem ji a poupravila si nepohodlné topové tílko.

,,Která z vás zaklepe?" Optala se Lea vyhýbavě.

,,Já ne," zavrtěla spěšně hlavou Mia a ustoupila o krok zpátky.

,,Ježíš, tak já, no," protočila očima nakonec Tina po chvilce napjatého ticha. Zřejmě se již nemohla dočkat toho, až budeme uvnitř.

Klep, klep!

Někdo uvnitř zavolal, ať jdeme dál. Podle hlasu jsem ale nebyla schopna odhadnout, o koho se jednalo.

Tina rázně vzala za kliku a vklouzla do úzké mezery. Následovala ji Lea v těsném závěsu. Mia mě předběhla, takže mi nezbylo nic jiného, než jít jako poslední.

Jakmile jsem vstoupila, obklopila mě oblaka kouře. Hudba se mi zdála v tomhle malém prostoru snad tisíckrát hlasitější, než když jsem ji předtím slyšela venku. Přímo na posteli naproti mě seděl Will, jehož delší vlasy bych poznala snad kdekoliv. Tina se ihned rozešla směrem k němu a posadila se vedle něj tak blízko, že mezi nimi nezbylo téměř žádné místo.

,,Nazdar kočeny," rozešel se směrem k nám Mark, očividně celý zlitý.

,,Kam se můžeme usadit?" Zeptala se Lea až moc nadšeným hlasem a svůdně na kluky zamrkala.

A pak jsem si ho všimla. Kyle seděl na posteli s lahví vodky v ruce a pozoroval mě. Černé kudrny mu padaly do očí, ale jakmile jsme se pohledem setkali, odvrátil se.

,,Pojď za mnou, Rose," vzal mě kolem ramen Mark a přerušil tak mezi mnou a Kylem napětí. Všimla jsem si, že je v místnosti i Ben, avšak ten nijak nedával najevo, že jsme sourozenci. Beztak se o tom před klukama ani nezmínil.

Markovi nepříjemně táhlo z pusy a na čele mu rašil pot. Snažila jsem se jej od sebe odstrčit, jenže jsem proti němu nic moc nezmohla. Posadil si mě na klín a rukama mě objal kolem pasu.

,,Co si zahrát flašku?" Snažila se svým návrhem překřičet hudbu Tina.

,,Jsem pro," zazubil se Mark a přitom mi podal sklenici s čirou tekutinou.

,,Ať se ti líp hraje," zašeptal mi do ucha a pomohl mi obsah do sebe vylít. Nepříjemně jsem se otřásla, ale nebránila se. Nemělo to cenu.

Rozhlédla jsem se po místnosti. Holky se již usadily a nadšeně přikyvovaly.

Ben se natáhl pro prázdnou láhev, takže bylo jasno. Věděla jsem, že nemá cenu odporovat, a tak jsem si jenom povzdechla. Tohle nevěstilo nic dobrého.

***

Hra probíhala vcelku očekávatelným způsobem. Tina se vykousla s Willem, protože jí to dala za úkol Mia. Teď se k sobě tulili a dělali, jaký jsou to ale velký pár. Lea byla naprosto opilá, a tak se momentálně plazila po mém bráchovi. Snažila jsem se to ignorovat. Mia byla šíleně uřvaná a smála se tak nahlas, že mi z ní třeštila hlava. Vlastně, nejenom z ní. Že všeho.

,,Rose?" Oslovil mě Will. Nejspíše točil, jelikož hrdlo ukazovalo přímo na mě. ,,Pravda nebo úkol?"

Řada na mě zatím ještě nevyšla, takže jsem překvapeně strnula. Nechtěla jsem ani jedno.

,,Tak třeba úkol," pokrčila jsem rameny. Jelikož jsem jako jediná v místnosti nebyla asi úplně opilá, zdála se mi celá tahle hra úplně příšerná. Ostatní se ale nejspíše ohromně bavili.

,,Hmm..," rozhlédl se Will kolem sebe a pohled mu spočinul na kudrnaté postavě sedící na posteli.. ,,Dávám ti za úkol líbačku s Kylem."

Vytřeštila jsem vyděšeně oči a sjela jej vražedným pohledem. To jako vážně!?

Kyle se pomalu začal zvedat z postele, až nahlas zapraskala. Na tuhle chvíli nejspíše čekal, a tak si celý můj úzkostlivý výraz viditelně užíval. Vítězný úsměv mu zářil v obličeji. Oba jsme poznali, že vyhrál. Celý minulý týdne to byl právě on, kdo se mě neustále snažil odchytávat všude možně. A já jsem se stala tou, která se mu pokoušela všelijak vyhýbat.

,,Já.. ehm," chtěla jsem se z toho všeho nějak vykroutit.

Kyle ke mně přistoupil a zlehka se přikrčil. ,,Nemůžeš se mi vyhýbat navěky." A pak mě políbil.

Nejprve jsem si v hlavě vůbec nedokázala srovnat, co se to vlastně děje. Celý svět se se mnou zatočil, když mi jazykem opatrně rozevřel rty. Překvapeně jsem zalapala po dechu a přitáhla si jej blíže k sobě. Nejspíše jsem vůbec nepřemýšlela, když jsem mu polibky náruživě oplácela. Přísahala bych, že to musel cítit i on. Tu neznámou přitažlivost mezi námi založenou na vzájemné nenávisti. To vzrušení, které kolovalo celým mým tělem od hlavy až po špičky prstů na nohou. A když už jsem si myslela, že tahle úžasná chvíle bude nekonečná, odtáhl se ode mě pryč.

Rychle jsem se otočila na ostatní, jenže nikdo z nich nás naštěstí nijak zvlášť nepozoroval. Všichni se věnovali svým vlastním věcem.

Kyle mě naposledy pohladil po tváři. Jenom z jeho letmého doteku mě rozbrněla kůže po celém těle. Ačkoliv jsem si to nechtěla připouštět, toužila jsem po něm tak moc, až to bolelo.

Summer with him ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat