Bylo několik dní po flašce a já si pomalu začínala uvědomovat, že jsem udělala chybu. Chovala jsem se jako naivní kráva. Jistěže mezi mnou a Kylem nic nebylo. Necítil nic ani on a ani já. Všechno jsem si jenom nalhávala.
,,Rose? Všechno v pohodě?" Objala mě Mia kolem ramen. Společně jsme šly na snídani.
,,Jo," zalhala jsem a snažila se zadržet vzlyknutí. Byl to sakra hroznej pocit. Vědět, že někoho máte rádi, ale on vás ne, prostě bolí. Šíleně bolí.
,,Vždyť vidím, že se něco děje," nenechala se odbýt Mia. ,,Už od toho večera, kdy jsme hráli flašku, vypadáš tak nějak sklesle."
,,Já nevím, Mio," povzdechla jsem si a podívala se jí do očí. ,,Možná jsem prostě jenom přetažená."
A pak se stalo něco, co mě naprosto odrovnalo. Stála jsem a neschopná slova pozorovala, jak z jídelny vycházel Kyle ruku v ruce s Melissou - královnou tábora. Bylo naprosto jasné, že s ní flirtoval a její přítomnost si neskutečně užíval. Měla jsem pocit, jakoby mé tělo zkamenělo a nebylo schopno jediného pohybu.
,,Pojď, Rose," pobízela mě Mia. Nejspíše už pochopila o co jde a snažila se mi tak alespoň trochu pomoct. To se jí ale moc nepovedlo.
,,Já.. já.. asi nemám hlad," zašeptala jsem a potlačovala slzy. Pak jsem se otočila zády nejen k ní, ale i k němu. K někomu, kdo mi právě lámal srdce na padrť.
,,Kam jdeš?" Zavolala a rozběhla se za mnou. Utíkala jsem směrem k chatce, kde jsem za sebou prudce zabouchla dveře a rozpolceně se svalila na postel. Mia se nejspíše rozhodla, že mě pronásledovat nebude, takže jsem konečně dala volný průchod svým těžce zadržovaným emocím.
Panebože.. jak já jsem byla hloupá! Vždyť to byla jenom hra! Blbá pusa při flašce, nic víc. I přes tohle všechno jsem však cítila tu nejpalčivější bolest, jakou jsem kdy zažila.
ČTEŠ
Summer with him ✓
Romansa(Krátký příběh do soutěže u @Elessa_Riverbow. Cílem bylo napsat co největší klišé povídku na téma Letní tábor. Předem tedy varuji, že zde nic originálního nenaleznete. Alespoň doufám. :D) Když se sedmnáctiletá Rose dozví, že ji rodiče přihlásili na...