Introduction Three

126 9 2
                                    

Park ailesine oldukça yakın olan gideceği ilk Kim ailesinin kapısına geldi. Jordan çocuğun annesi ve babası ile tanışmamıştı. Onlara çocuğun amcası sayesinde ulaşmıştı. Sadece isimleri vardı elinde.

Kapıyı yavaşça vurdu ve geriye çekildi. Kapıyı açan adam sorar şekilde baktı ve konuştu:

"Kimsiniz?"

"Siz, Kim Luhan olmalısınız. Korkmanıza gerek yok. Ben Jordan Fields. Jennie için gelmiştim. Jennie'nin amcası size benden mutlaka bahsetmiştir."

"Ah, evet bahsetti. Buyrun içeri girin."

Kim Luhan kapıyı kenara iterek, Jordan'ın girmesine izin verdi. İçeri girdiğinde henüz bir yaşına girmiş, emeklemeye çalışan Jennie'yi gördü.
Onun hemen yanı başında duran,  annesi Kim Jane vardı.

Kadının gözleri Jordan ile buluştu ve kaşlarını çattı. Ve eşine döndü:

"Luhan, bu misafirimizde kim?"

"Canım bu adam abimin bahsettiği kişi vardı ya o. Jennie için geldi."

Kadın kafasını salladı ve eliyle Jennie'yi gösterdi.

Jordan hasır çantasını yeniden çıkardı. Şişeleri birbirine karıştırdı. Jennie pür dikkat Jordan'ı izlemeye koyulmuştu.

Yaptığı karışımı şırıngaya koydu ve Jennie'ye yaklaştı. Jennie korku ile geri çekildi.

"Tatlım, korkma biz buradayız."

Annesi Jennie'ye güven verircesine konuştu. Jennie'nin gözleri, annesinin gözlerinden Jordan'ın gözlerine döndü. Ve kolunu uzattı.

"Aferim Jennie, korkmana gerek yok. Çok cesursun." Diye konuştu Jordan.

Yavaşça Jennie'nin kolunu tuttu ve karışımı küçük kızın koluna enjekte etti. Jordan gitmek için hazırlandı. Gitmeden hemen önce Jennie'nin kulağına fısıldadı:

"Cesaretin herkesi şaşırtacak. İleride hırslı bir Jennie görüyorum. Çok hırslı olacaksın. Hırsının gözünü boyamasına asla izin verme küçük kız. Şans seninle olsun, Kim Jennie."

Jordan arkasında anlamayan gözlerle onun arkasından bakan bir Jennie bırakarak kapıdan çıktı.

Ve hızla diğer Kim ailesinin evine ulaşmaya koyuldu.

Ve hızla diğer Kim ailesinin evine ulaşmaya koyuldu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Secret Mission For 7Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin