2 🍥

180 7 4
                                    

След училище вечеря рамен и си легнах, бях много развълнуван за утрешния ден понеже вече започвам да тренирам усилено, за да стана най-силния в селото и не само. Затворих очи и се опитах да заспа.

*на сутринта*

Събудих се точно на време, закусих и си сложих банданата. Развълнувано се запътих към класната стая и след като влязох веднага се наместих до Сакура, но тя се измести, като извъртя очи.

Наруто - Добро утро Сакура - усмихнах се -

Сакура-Добро и на теб Наруто - каза отчаяно -

*мислите на Сакура *

Леле този Наруто, колко е досаден дано Саске да дойде по-бързо. Не искам да стоя  сама с Наруто.

Наруто-Е, как си... - в същия момент Саске влезе в стаята, а Сакура веднага му се лепна и седна плътно до него. Уф, аз съм много по красив от него. Защо Сакура не ме харесва? Станах от чина и реших да направя някоя глупост, както винаги и докато учителят ни дойде да мога да го изненада за дето закъснява. За това взех една гъба, притворих вратата и я сложих отгоре на вратата така, че като влезе да му падне от горе.

Сакура-  Наруто, не прави глупости.

Наруто- Я стига ще е забавно. - усмихнах се и потърках ръце чакайки учителят ни да дойде. -

Седнах си на чина и в същия момент вратата се отвори и гъбата падна право върху главата на сенсея ни, аз се смях, а Сакура се извиняваш от мое име.

Сакура- Нарутооо!!! - извика изнервено- Веднага се извини!

Наруто- И защо да го правя? Това е за дето закъснявате - усмихнах се доволно, а сенсея влезе в стаята и застана пред дъската.

Сенсея- Здравейте, Аз съм Хатаке Какаши вашият нов учител. Ирука ме предупреди за теб, Наруто така, че момиче няма от какво да се притесняваш. Та преди да започнем с тренировките първо трябва да се опознаем. Можете да се представите.

Седна на стола като заби поглед в една книга. Не съм много сигурен за него не ми изглежда, като опитна нинджа, но няма проблем да съм по силен от сенсея си.

Наруто - Аз съм, Узумаки Наруто. Момче, което мечтае и ще стане Хокаге и обожавам рамен.

Саске - Аз съм Учиха Саске.Единственото, което искам е да убия брат си.

Сакура- Аз съм Харуно Сакура. Искам да помагам на хората.

Какаши- Чудесно, всички се запознахме, така че ще се видим утре в 5:00ч.  сутринта. Ще започнем от рано.

Наруто- Но Какаши-сенсей не може ли от днеска да започнем. Нямам време трябва да стане Хогаке колкото се може по рано.

Какаши - Наруто, имай търпение. Ти не си готов. Има време, така че спокойно.

Наруто - Аз не мога да чакам!

Сакура- Наруто, престани! - погледна ме лошо.

И тримата излязохме от сградата.

Сакура-Е, Саске искаш ли да отидем да се поразходим?

Саске - Не мога, зает съм.

Сакура - Но...-наведе глава-

Наруто- Ей, Сакура да отидем да хапнем заедно.

Сакура - Забрави Наруто.- Тръгна към дома си.

Наруто- Но Сакура ти туко що предложи на Саске.

Сакура- Казах забрави. - Тръгна си-

Наруто- Е, явно ще си ям сам.

- Не е задължително да си сам.

Обърнах се и се усмихнах широко....

______________________________________

Моля вотвайте, благодаря!!! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

The story of a ninja's love lifeTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang