1.

1.2K 68 9
                                    

Harry:

Nagyon hideg van, az ujjaim pedig már lefagytak, de ma van a legjobb barátom, Louis Tomlinson 18.-ik szülinapja és úgy gondolta, hogy a kertben tartani a bulit jó ötleg. Ezzen nem is lenne gond ha nem december vége lennw, mert így fagypont körül van az idő. Mondjuk ez nem igazán érdekel. Ha Louisról van szó, bármit megteszek ahhoz hogy ő boldog legyen.
-Hazza! Szia.-jött oda hozzám a szülinapos.
-Boo! Boldog szülinapot! -mondtam rámosolyogva és megöleltem.-és boldog karácsonyt.
-Köszönöm és neked is. El tudod hinni, hogy ma van a 10 évfordulónk? Már 10 éve ismerjük egymást, és már 10 éve legjobb barátok vagyunk.
Erre csak mosolygok, mert pontosan emlékszem a napra amikor 10 évvel ezelőtt megláttam őt.

Lou-nak egy kicsi szülinapi party-ja volt ahova meghívta az osztálytársait,de senki sem ment el karácsony lévén, kivéve Gemmát a nővérem, ő volt az, aki úgy gondolta jóban lennénk ezért magával vitt engem is. A szülei mosolyogva nyitották ki az ajtót és hívtak be minket. Emlékszem arra, ahogy mikor beértünk a nappaliba egy szomorkás fiút láttam, és arra is emlékszem, hogy hogy felcsillant a szeme amikor meglátott minket és olyan sebességgel rohant hozzám hogy elestem,ő pedig rám esett.
-Oops..-mondta
-Szia-válaszoltam mosolyogva a rajtam fekvő fiúnak. Ezután ő leszállt rólam, mqjd nekem is segített fölállni.
-Szia-köszönt Gemma is.
-Köszönöm hogy eljöttetek-mondta a kékszemű boldogan, majd megölelt mindkettőnket. Már akkor is imádtam a kék szemeit, az első pillanatban elvesztem bennük. Irtó aranyos volt. Mint egy kisangyal. Az én ragyogó kékszemű kisangyalom. Vagyis nem az enyém...nem úgy értettem, csak...

-Hazzy! Elkalandoztál-nevetett.
-Bocsi,csak eszembe jutott a találkozásunk. Olyan cuki kis törpe voltál.
-Hé! Nem voltam törpe-nézett rám morcosan. nem szereti ha valaki azt mondja rá hogy kicsi/törpe, de amikor megsértődik ezen, vagy morcos, akkor csak még aranyosabb lesz.
-Dehogyneem,most is az vagy. Egy aranyos kis törpe-mondtam mire megdobott egy hógolyóval-ezt vissza kapod!!
-Kapj el ha tudsz óriás!-kezdett el futni, mire össze szedtem egy marék havat és utána futva megdobtam őt.
-Tudod az előnye az óriásoknak hogy gyorsabbak a törpéknél-nevettem és elkeztem rohanni mert tudtam hogy ezt úgy sem úszom meg szárazon.
-Ezért most tuti kinyírlak!-ordította es a nyakamba dobott egy elég nagy adag havat, mire felkiáltottam és megfordultam. Erre elkezdtük egy hógolyó csatát amibe a tobbiek is csatlakoztak. Egy kis idő után, amikor már mindenki szétfagyott elindultunk befelé, de sikeresen elestem. Persze magammal rántottam Boo-t is aki így rám esett. Nem is én lennék...
-Deja vu.-mondta és elmosolyodott. Imádom a mosolyát.-Gyere csináljunk hóangyalt te béna óriás.-mondta nevetve majd mellém feküdt.
-Ezt holnap még megbánjuk-mondtam majd elkeztem én is hóangyalt csinálni. Egészen szépen látszottak az angyalkák amikor felálltunk, de aztán hirtelen elkeztem vacogni, így szóltam Boo-nak hogy már tényleg ideje lenne nekünk is bemenni. (ugyanis a többiek már kb 5 perce bementek.)
-Eléggé átfáztam úgyhogy gyorsan elmegyek zuhanyozni rendben?-kérdeztem Boo-t.
-Rendben,te menj az én szobámban lévőbe én pedig megyek a földszintre zuhanyozni aztán a többiekkel kitaláljuk mit kajáljunk.-mondta és mindketten indultunk is. Már úgy ismerem a házat mintha a miénk lenne, tulajdonképpen ez a második otthonom.  Úgy 20-25 perc alatt kész is lettem, szóval a derekam körül egy törölközővel mentem át Lou szobájába. Nem hoztam ruhát,de az évek alatt ez már többször előfordult, úgyhogy már raktunk egy két nagyobb ruhát Boo szekrényébe nekem és egy két kissebbet Louisnak a mi házunkban. Amikor benyitottam a szobába Louis egy boxerben állt a szekrénye előtt, és bár már ruha nélkül is láttuk egymást-semmi rossz, csak hát ha a legjobb barátoddal folyton együtt lógsz, és egymásnál alszotok, egy idő után már szégyenkezés nélkül egymás előtt is simán átöltöztök. Öltöztünk már át egymás előtt egy csomószor (igazából ugy mindig, amúgy is majdnsm egész nap együtt vagyunk) -de mostanában ahogy ránézek a tökéletes felsőtestére, arra a feszes fenekére -amelyet egy lány megirigyelne -az izmos lábaira, na meg az arcára és a kócos hajára, kissé késztetést érzek ahhoz, hogy megcsókoljam... oké ez nem jó. Mindegy is csak a hormonok lehetnek, mint az összes többi tininél...
Miután lenéztem a boxeromra, amit idő közben felvettem, rájöttem, hogy az talán mégsem annyira normális ha a legjobb barátomra izgulok. Gyorsan elfordultam, felöltöztem,majd úgy döntöttem hogy inkább otthon fogok elgondolkozni a tényen hogy egy fiú felizgatott.

A nappaliba érve csak Gemmát láttam a többieket nem, ezért odamentem hozzá, hogy megkérdezzem a többiek merre vannak. Már akartam kérdezni, amikor Louis szólalt meg.
-Gemm, a többiek hol vannak?-kérdezte és hallottam hogy szomorú ugyanis ezek szerint a három drága barátunk köszönés nélkül ment el.
-Niall teleette magát aztán rosszul lett, ezért inkább hazament,de üzeni hogy boldog karit és szülinapot, majd holnap még átjön. Zaynie kidőlt, gondolom mert mostanában fentvan hajnalig, szóval Li hazavitte khm Ziamm khm. Ez a fránya megfázás- mondta nevetve a nővérem, mire mi is elnevettük magunkat. Shippeljük őket, bár erről ők nem tudnak de szerintem tuti összejönnek még újév előtt, még fogadtunk is benne Louisval. Ha összejönnek ő hív meg kajálni, ha nem akkor pedig én. Bíz benne hogy még új ev előtt összejönnek.
-hamarosan szerintem mi is mehetnénk én is kicsit fáradt vagyok.-mondta
-Mi? Most? Maradjunk mééég-néztem rá könyörgően.
-Igen Gemm,csak egy kicsiit. Már kaját is rendeltem. Oh igen amúgy rendeltem pizzát. -kezdte Louis.
-Felőlem te maradhatsz, úgyis ittalszol szóval én megyek és otthon megmondom anyáéknak hogy itt alszol. -mondta és elindult a bejárati ajtó felé.
-Ittaludtahok?-néztem boldogan a kócosra.
-Mint mindig -mosolygott rám. Már megint ez a mosoly. Mi történik velem?
-Azért levegőt ne felejst el venni Hazz. Majd valamelyik nap találkozunk Lou, sziasztok -mondta és elment, engem itthagyva pírban úszó arccal. Boo felé fordultam.
-3 db pizzát rendeltem, hamarosan meg is jön, szöval mit szólsz folytatjuk a filmmaratont amit múltkor elkezdtünk?-kérdezte mire bólogattam.
-Igen, van nálam üdítő, addig azt idehozom. -montam és el is indultam a táskámért. Miután a futár meghozta a pizzát elhelyezkedtünk a nagy kanapé közepén, betakaróztunk egy nagy takaróval, és elindítottuk a filmet.

                            *  *   *  *

-Jézus! Asszem szívrohamot kaptam-forultam nevetve a mellettem ülőhöz. Elaludt, és milyen aranyos alvás közben. Mármint..najó mindegy. Kicsit lecsúszott róla a takaró, ezért közelebb mentem hozzá hogy betakarhassam. Ekkor a fejét a vállamra hajtotta és úgy aludt tovább, én pedig rájöttem hogy azt szeretném ha máskor is a vállamra hajtaná a fejét, ha összebújva aludnánk. Itt jöttem rá, hogy beleszerettem a legjobb barátomba...

Always Lou (magyar l.s. ff) BefejezettWhere stories live. Discover now