4.

604 56 1
                                    

Harry

Tegnap egész nap itthon voltam, mert Lou szerencsére lemondta a találkozót, de mára meghívott és azt mondta örülne ha mind ott lennénk, mert van egy meglepetése...
Amikor beengedett ott volt vele -azt hiszem az osztály vagy évfolyam társa- Eleanor. A fiúk körében mindig is "híres" volt, de csak azért mert bármelyik fiúval lefekszik. Elég rossz érzésem támadt, de ahogy oldalra néztem láttam, hogy a többieknek is.
-Azt hiszem már mind ismeritek Eleanort. Hát.. összejöttünk-mondta egy erőltetettnek tűnő mosollyal és megcsókolták egymást.
-Mivan?!-kérdezték a többiek, de én  csak lemerevedve álltam és bámultam rájuk. Hirtelen annyira rosszul lettem, hogy csak elrohantam a fürdőszobába és kiadtam magamból mindazt amit eddig ma ettem. Borzalmas volt ott állni és látni Lou-t ahogy megcsókol egy lányt. Persze voltak már barátnői meg minden, de az még azelőtt volt hogy beleszerettem. Kopogtak, majd valaki megpróbált benyitni, de én még gyorsan bezártam az ajtót amikor bejöttem.
-Hazz! Minden rendben?-kérdezte Boo.
-Persze, csak azt hiszem most inkább hazamegyek. -mondtam. Felálltam, arcot mostam majd kinyitottam az ajtót.
-Hazzy, beteg vagy? Elég sápadt vagy, inkább elviszlek nehogy út közben esetleg rosszul legyél!-kezdte, és már majdnem elmosolyodtam azon hogy mennyire aggódik és próbál segíteni,de persze Elevator megjelent és megfogta Louis kezét. Így mielőtt megint rosszul lettem volna inkább elindultam kifelé.
-Köszi, de most kell egy kis friss levegő.-mondtam és a választ meg se megvárva elindultam. Nem szeretném mégegyszer ezt látni, azt hiszem egyszer is elég volt.
Mielőtt hazamentem elmentem futni, amitől egy kicsit jobban éreztem magam, de eldöntöttem hogy kerülni fogom Lou-t. Jobb egyeltalán nem látni őt, mint hogy az enyelgésüket nézzem.

*  *  *  * 

Egy hét telt el. Már egy hete nem találkoztam vele. Már nagyon hiányzik, de Gemma szerint össze vannak nőve azzal a csajjal. Még az újévet sem töltöttem a Tomlinsonoknál, pedig ez már egy hagyomány, az óta a karácsony óta, amikor először találkoztunk, minden egyes karácsonyt együtt töltöttünk. De most itthon maradtam  Gemmával és Niallel, Ziam pedig ment  Louisékhoz. Persze itt voltak Ni-ék, de mégis egyedül éreztem magamat. Hiányzott Louis. Hiányzik Louis. Csak szeretném látni ahogy mosolyog, ahogy rám mosolyog és ahogy nevet. A gyönyörű szemeiben elmerülni és megcsókolni őt.

Always Lou (magyar l.s. ff) BefejezettWhere stories live. Discover now