Harry
Éjszaka nagyjából semmit sem aludtam, inkább gondolkoztam. Életem legjobb csókján, hogy vajon ő is élvezte? Vajon ő is szeretné megismételni? Mert én igen. Lehet hogy ez nem helyes, de szeretném őt kifulladásig csókolni. Szertnék úgy elaludni és ébredni hogy ő mellettem van. Hogy átölel. Mint tegnap, mert egyszerűen csak jó érzés volt vele kelni. Bárcsak ő is így érezne... Szeretném látni őt az én óriás ruháimban, ahogy elveszik bennük. -ezen a gondolaton elmosolyodok, mert emlékszem, amikor évekkel ezelőtt felvette a pulcsim. Már akkor is magasabb voltam szóval nagy bolt rá a pulcsi, de olyan édesen nézett ki benne. Szeretnék belenézni azokba a kék szemeibe, szeretném megcsókolni, elmondani neki mindent... De azt hiszem ez sohasem fog megtörténni, hiszen Lou nem meleg-bár eddig én sem tudtam hogy én az vagyok, vagyis csak nem jöttem rá-nem tudom mit tehetnék. Louisnak már voltak barátnöi, úgy igazából. Nem szeretném elrontani ezzel a barátságunkat, ezért inkább úgy döntöttem hogy reménykedek abban, hogy ez csak egy fellángolás és ha pár napig nem látom, elmúlik. Ma majd azt mondom rosszul vagyok.
Louis
Éjszaka semmit sem aludtam. Már hetek óta bennem vagy egy érzés amit már régebben is többször éreztem- miszerint lehet hogy a saját nememhez vonzódom, ez pedig a legjobb barátomnak köszönhető ,akinek muszály olyan jól kinéznie mint egy kibaszott görög istennek. Nem csak hogy aranyszíve van és ő a legaranyosabb ember akit ismerek,de azok a göndör fürtjei és a zöld szemei megőrjítenek... Amikor tegnap láttam őt azt hittem ott helyben megcsókolom vagyrosszabb...vagyis... a picsába miért nem lehet csúnya és bunkó ez az ember? Minr azt már mondtam, régebben is éreztem már hasonlót, akkor még azt hittem ezen minden tini átesik vagy mit tudom én, aztán kezdtünk kicsit jobban felnőni, de ez a vonzalom csak átalakult. Mostmár több mint testi vonzalom. Hazzy egy megtestesült angyal. És én beleszerettem. Legalábbis azt hiszem, ez az. Még sosem voltam igazán szerelmes. Volt már barátnőm, de velük is csak akkor jöttem össze amikor egy kicsit kezdtem többet érezni Hazz iránt. Bár akkor még csak azt gondoltam hogy ez csak valami fura fellángolás vagy mi, később már csak figyelemelterelés képpen jöttem össze lányokkal, hogy ne gondoljak rá hogy tetszik, de a tegnapi csók ráébresztett hogy ez sokkal több. Hogy már nem akarok mást csókolni, csak őt. És persze azt a göndör hajacskáját basztatni. Azt imádom... Na meg persze az egész fiút is. De ő nem meleg, és még ha az is lenne miért akarna bármivel többet is tőlem barátságnál? Egy-az ő szavaival élve- kócos törpétől? Támadt egy borzalmas ötletem. Rontsuk el az így is szar életünket mégjobban. Yeyy. Lemondtam a mai találkozót a srácokkal és szerveztem egy újat az én drága osztálytársammal. Talán ha vele összejövök nem fogok állandóan csak Harryre gondolni. Arra, hogy mennyire szívesen csókolnám meg őt, és mennyire szeretnék beletúrni abba a göndör hajába, na meg milyen jó lenne vele együtt aludni, mint tegnap... a picsába is ezzel! Ezért kell egy barátnő, nem ronthatom el a barátságunkat.
* * * *
-Sziaa!-köszönt azzal az irritáló nyávogós hangjával vigyorogva. Magamra erőltettem egy mosolyt és visszaköszöntem.
-Szia, Eleanor.-mondtam unott hangon-de mosolyogva-hiszen tudtam egy hét múlva úgyis megcsal,ha nem előbb.
-Miért akartál találkozni?
-Szóval-essünk túl rajta-lennél a barátnőm?
-Igen-mondta már vicsorogva majd a nyakamba ugrott. Még enyelegtem vele egy kicsit, meghívtam hozzánk holnapra hogy bejelentsük a többieknek hogy összejöttünk, aztán adott egy búcsú csókot és elindultam haza, ahol majd utálhatom magam ezért. Azt ki ne hagyjam hogy még mielőtt hazaértem elhánytam magam... szerencsére egy utcai kukába ment a reggelim, nem a járdára. Ezután csak folytattam az utamatazon gondolkozva, hogy oldjam meg, hogy vele járjak, ha szó szeint elhányom magam tőle. Nincs vele különösebb bajom, de tényleg, egész kedves, csak a hangja nyávogós és fűvel fával ősszefekszik...
YOU ARE READING
Always Lou (magyar l.s. ff) Befejezett
FanfictionHarry és Louis legjobb barátok,de mi lesz akkor ha az egyik fiú többet kezd érezni barátságnál?