Epi 6

656 42 5
                                    

چراغِ محبت
از سکینہ زیدی
قسط نمبر 6

وہ یونی سے آکر سوگئی تھی جب اٹھ کر باہر آئی تو دعا نے رات آھاد کے گھر جانے کا بتایا زریاب جس مٹنگ کے سسلے میں گیا تھا وہ کامیاب ہوئیتھی اس خوشی میں رات ڈنر آھاد کے گھر تھا تو وہ ابھی تیار ہونے کے لیئے اپنے روم میں آئی تھی نظر روشن اپنے موبائل 0ر پڑھی تو بڑ کر اٹھایا اور میسج دیکھا جو کسی انجان نمبر سے تھے مسیج کھولا تو میسج تھا...

ہیلو در نجف...در نجف انجان نمبر سے پہلے تو میسج دیکھ کر حیران ہوئی پھر اپنا نام دیکھ کر شاک ہوئی اور رپلائے لکھا...

کون...ابھی میسج گئے سیکنٹ بھی نہیں ہوا تھا کہ اسُ ہی نمبر سے میسج آیا...

آپ کی سوچ...پرسرار میسج دیکھ کر در نجف حیران ہوئی لیکن پھر میسج لکھا...

آپ کون ہے میرا نام کیسے جانتے ہیں کہاں رہتے ہیں...

میں کون ہوں آپ کا نام کیسے جانتا ہوں یہ پھر کبھی بتاؤگا....مقابل کی طرف سے فوری رپلائے آیا...

لوگ دل میں رہتے ہیں میں تمہارے دماغ میں رہتا ہوں....وہ پرسرار لہجے میں بولا...میسج میں بھی انِ لفظوں سے در نجف خوف زدہ ہوئی کون تھا یہ اور اب کال آنے لگی تو در نجف نے فوری ڈرکر موبائل اوف کیا...
🌟🌟🌟🌟🌟
میں نے سنا ہے احمر بھائی کے دوست کی فیملی نے عینا کے رشتے کے لیئے آنے کا کہا ہے...یہ لوگ آھاد کے گھر جارہے تھے کہ دعا مومن سے بولی شاہ میر سن کر حیران ہوا پھر ضبط سے ہونٹ بیچھے...

ہاں احمر نے بتایا تھا اگلے ہفتے آنے والے ہیں...مومن گاڑی چلاتا ہوا بولا...

میں ماما بابا سے ایسے بات نہیں کرسکتا پہلے مجھے عینا سے بات کرنی چاہیئے پیار سے مانگ گئی تو ٹھیک ورنہ ہونا تو اسےُ صرف اور صرف شاہ میر کا ہے...شاہ میر نے سوچا ایک جنون تھا اس کی سوچ میں...
🌟🌟🌟🌟🌟
وہ مامی کیا بناتی ہے آپ....سب کھانے سے فارغ ہوکر بیٹھے تھے کہ در نجف اریبہ سے بولی...

واقعی در تمہاری مامی بناتی بہت اچھا ہے...زامن بولا تو سب بےساختہ ہنس پڑھے اور اربیہ نے گھوری سے نوازہ...دانیہ در نجف کو لان میں لائی تو ضیغم زریاب شاہ میر سب بچے لان میں بیٹھ گئے ضیغم در نجف کے ساتھ والی چیئر پر بیٹھ گیا...ابھی یہ لوگ باتیں ہی کررہے تھے کہ در نجف کا موبائل بجا تو در نجف نے دیکھا وہئی انجان نمبر سے کال تھی در نجف نے جلدی سے کال کٹ کی لیکن مقابل بھی ڈھیٹ کال دوبارہ آنے لگی اتنے چر نجف نے کال کٹ کی اور موبائل آوف کردیا لیکن یہ منظر ضیغم کی تیز آنکھوں نے دیکھ لیا تھا...

کیا ہوا کس کی کال ہے اٹھائی کیوں نہیں....ضیغم سرد آواز میں بولا...

وہ...وہ....یونی...فیلو کی کال تھی بہت باتیں کرتی اس لیئے موبائل آوف کردیا....در نجف نے گھبرا کر مطمعن جواب دیا لیکن ضیغم کی شکل سے نہیں لگ رہا تھا کہ اسُ نے یقین کرلیا ہے....
ہونا تو تمہیں میرا ہی ہے....ضیغم بڑبڑایا...
🌟🌟🌟🌟🌟
زامن آپ اس چیز سے کب پیچھا چھوڑے گے کچھ فکر ہے آپ کو نہیں بس ہر وقت ناول ناول اسُ ہیرو کے سوگ میں ہوتے ہیں کبھی اسُ کچھ فکر کریں آپ کی بھی ایک جوان بیٹی ہے عینا اور در نجف سے ایک سال بڑی....اربیہ زامن کو کتاب لیئے دیکھ کر بھڑکی...

Chiragh e MohabbatWhere stories live. Discover now