One~

1.3K 62 8
                                    

"Anlıyor musun" diye sordum dersi anlamaya çalışan bir adet Taehyung'a. "Tabiki hayır" demişti kıkırdayarak. Bende kıkırdamasına karşılık verdim, o anda lanet olası hoca tabikide bizi farketti.

"Ne gülüyorsunuz siz orda? Hm?"
"Hiç hocam"
"Susun ve dersi dinleyin"
"Peki"

Diyerek önümüze dönmüştük. Ve ben hala hiç bir şey anlamıyordum. Sayılar çarpılar her şey beynimde döndü bir an. Ama şanslıymışım ki zil çalmıştı.

"Tamam çoçuklar yarın devam ederiz iyi günler hepinize"

Dedikten sonra hoca ve bazı öğrenciler sınıftan çıkmaya başladı. "Bana gidelim mi bu gün?"
"Olur okay" Onayı aldıktan sonra çantamızı sırtımıza atıp sınıftan çıkmıştık.

Okuldan çıktığımızda Taehyung'un koluna giriyordum hep. O bunu bir alışkanlık olarak biliyordu fakat ben bunu ona aşık olduğum için yapıyordum.

Evet şu an koluna girdiğim kişi kardeşim gibi yakın olduğum biri fakat kalbim beni ele veriyordu işte.

Ben Park Jimin ve 18 yaşımdayım, aşık olduğum ise Taehyung o da 18 yaşında. Ve eminim ki beni kardeşi kankası olarak görüyor.

Sonunda eve varmıştık. Eve girdiğimizde benim burnuma annemin mükemmel yemek kokuları gelmişti. Taehyung ile mutfağa gidip yemekleri gördüğümüzde dibimiz düşecek gibi olduk.

Mükemmel ve lezzetli yemekler yapmıştı annem."Döktürmüşsün annecim" "Ah oğlum sen mi geldin, Sende hoş geldin tae oğlum"
"Hoş buldum Min Ji teyze"
"Siz odaya geçin ben hazır olunca size getiririm zaten birazdan dışarı çıkıcam"
"Peki anne, gel tae"

Diyerek odaya gitmiştim, Taehyung ise arkamdan geliyordu. Çantasını yatağımın kenarına bıraktı ve okul kıravatını gevşetti ve 3 tane düğmesini arda arda yavaş yavaş açtı.

Lanet olsun çok ateşli duruyordu. O an sadece kucağına oturup sürtünmek istedim ama nerde bende o şans beee. Sanırım benimki şişmişti bile, hissediyordum serteştiyini.

Taehyung şişliğime bakıp "Yuh Jimin" demişti. Biraz utanmıştım doğrusu. "Ne oldu da şişti küçük Jimin hm?"
"B-bilmiyorum b-ben birazdan gelicem"
Diyerek tuvalete koştum. Yine rezil olmayı başardın Park Jimin aferim sana.



Can sıkıntısı için yazdım yani güzel mi oldu bilmiyorum..Umarım beğenmişsimizdir ❤️

Sadece sev beni {Vmin} ✔️ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin