Telefonuma gelen mesaj ile uyandım. Taehyung ise hala uyuyordu. Telefona baktım ve mesaj annemden gelmişti.
•
•Annem😍
Oğlum ben yarın geleceğim hastanede babanla işimiz uzadı, bizi merak etme💓
Peki anne💙
•
•
•O an anladım ki dün eve gelmemişler. Annem ve babam aynı hastanede psikiyatrist'tiler, o yüzden işleri bazen uzardı veya evde ikiside aynı anda pek olmazdı. Biraz yoğundular yani. Taehyung'un annesi ve babası maalesef Taehyung'u siktir ediyorlardı. Ne arıyor ne soruyorlardı. O yüzden annemi annesi olarak görür Taehyung. Aynı şekilde annem de Taehyung'u oğlu olarak görür.
Fakat benim Taehyung'a nasıl baktığımı biliyorsunuz. Ne kardeş ne kanka ne de arkadaş olarak görüyordum onu. Sadece beni bunlardan öte sevsin istiyordum. Ama hislerim karşılıklı değil gibi hissediyordum ve muhtemelen öyleydi :(
Ben boş boş yukarı bakarken Taehyung uyanmıştı. "Günaydın" demişti. Onu o an yemek istiyordum. Yorgun sesi tek gözü kapalı tek gözü açık bir şekilde bana bakıyordu. Elleri hala belimde bacakları ise hala bacaklarımı sarıyordu. Ölene kadar böyle kalanbilirdim..
"Günaydın Taehyungie çok tatlısın bu arada"
"Ahiss, teşekkür ederim ama senden daha tatlı olamam Park Jimin"
Gülümsedim ve bakışmaya başlamıştık. Birden aklıma okula geç kaldığımız geldi ve yataktan öyle bir fırladım ki sanki sanırsın Hastaneye yaralı gelmiş ona koşan doktorum mübarek.
"TAE OKULA GEÇ KALDIK TAEEE!!"
"Şh sakin ol"
"NASIL SAKIN OLCAM?HAAAA???"
"Bİ DUR OTUR BEN SANA ANLATCAM"
"Oturdum ne oldu, ha?"
"Ben saat 07:00 kalktım ve baktım çok minnoş uyuyorsun o yüzden telefonumu aldım ve öğretmene hastayız gelemiycez yazdım, yani geç filan kalmadık Jiminshi"
Derin bir nefes aldıktan sonra "Teşekkür ederim Taeieee" Diyip boynuna atlamıştım. "Ne demek sen benim kankamsın tabi yapcam"
Bu cümleyi duyduktan sonra boynundan ayrıldım ve sinirli ve biraz kırılmış bir yüz ve ses ile "Hadi gel yemek yiyelim" dedim. Taehyung anlamış olmalı ki sordu. "Jiminshi ne oldu?, daha şimdi seviniyordun?"
"Hiç bir şey olmadı tae"Salak Kim Taehyung. Sen beni ölesiye sevsen ve ben sana gelipte kanka desem ne hissedersin aq?!. Cidden şu an çökmüş hissetmiştim. Ahh Kim Taehyung Ah! Bu hiç adil değil ben sana aşıkken senin beni kanka olarak görmen.!
•
•
•Nasıll??❤️
Ve selammm çok uzun bir ara değildi, zaten demiştim minik bir ara :)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece sev beni {Vmin} ✔️
Action-Sadece sev beni be:( +Zaten seviyorum -Arkadaştan öte sev beni {Smut içerir} {Tamamlandı ✔️}