Fourteen~

576 37 24
                                    

Sizce bu aldığım karar mükemmel miydi? Tabiki hayır, bu olaydan tek anladığım şey benden Bad boy filan olmaz.

"Aaa bak burda eski sevgilim Park Jimin varmış"

"Aaa bak burda MAL bir takıntılı varmış"

"Ah bebeğim ah, ne zaman anlıycaksın bana hala aşık olduğunu?"

"Yarrak zamanında anlıycam"

"Bide bunlar kim?"

Tam sanane diycektim ki Taehyung ölümcül bakışlar atıp SEVGİLİSİYİM demişti. Jungkook ise sadece ağzı açık izliyordu.

"Sevgilisi?
senden de bu beklenirdi Jimin
gay olmak"

"Siktirip gider misin amk?"

"Biliyorum burda kalmamı istiyor-"

"İS- İstemiyor"

Beklemediğim bir anda Jungkook ağayı kalktı ve Jennie in bileğini tutarak "Çok oluyorsun cidden" demişti kenara çekerek.

İşte bunu cidden beklemiyordum.
Taehyung ile bakışıyorduk şu an, ne olmuştu az önce? Taehyung sevgilisiyim demişti. Bunun sevincini içimde yaşıyordum o an. Ama eve gidince hemen çarpılmaya devam edicem:)

Ben bunları düşünürken Jungkook geri dönmüştü ve masaya bile oturmuştu.
O sırada arkamdan bağran Jennie'ye döndüm.

"BU İŞ BURDA BİTMEDİ PARL JİMİN BENİMSİN"

"SEN ÖYLE SAN KİM JENNİE"

Diyip önüme dönmüştüm. Bana bakan insanları görmüştüm fakat çokta sikimde değildi açıkçası.
Ve bunalmaya başlamıştım.

"Off artık gidelim mi?"

"Tamam"

"Tamam"

Hesabı ödeyip çıkmıştık. Taehyung kendi evine gitmişti Jungkook da öyle.

Bende eve vardığımda o kadar yorumdum ki hiç bir şey yapmadan koltukta uyudum.

Sabah

Uyandığımda yüzüme gelen güneş ışığı nedeni ile gözlerimi açamıyordum. Bide yetmiyormuş gibi kapı çalmıştı.

Ama bir dakika cidden sabah sabah kim gelmiş olabilir. Hemen kalktım ve çabucak üstünü başımı düzelttim ve kapıyı açtım.

Bir adam elinde çiçekler ile duruyordu.

"Park Jimin siz misimiz?"

"Evet benim"

"Bu çiçekler size efendim"

"Teşekkürler de
kimden?"

"Maalesef gönderen gizli kalmasını istedi"

"Peki"

diyip kapıyı kapatmıştım.
Geçip koltuğa oturdum.
Çiçekler cidden güzeldi, menekşe, biraz gül biraz papatya derken mükemmel duruyordu.

Ve araya bir not sıkıştırıldığını gördüm.
Açtım.

Varlığın ile hayatımı güzelleştiriyorsun güzelim~

-Anonim :)



Sizce bu kim olabilir???
Umarım bu bölümü beğenmişsinizdir. Bu arada bir şeyler olmasına çok az kaldı haberiniz olsunnn 💜

OY VERMEYİ UNUTMAYIN!

Sadece sev beni {Vmin} ✔️ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin