Okuyorsun bari bir oy ver bar ölmezsin hadi~
(BANGTANPİNK Sadece bu bölüm için kullanılmıştır)"Bir dakika o Rose ile öpüşen Taehyung değilimi?!"
Birden ayaklarım tutmadı ve yere düştüm , başım dönmeye ve görüş ayarım karardır ve bulanıklaştı. Sesler kayboluyordu yavaş yavaş, sadece kendi yavaşlayan kalp ritmimi duyuyordum. Çığlık atmak istiyordum sadece ama sesim bile çıkmıyordu. Dahasını hatırlamıyorum.Terler içinde uyanmıştım, hemde yerimden sıçrayarak. Kabus olduğunu anlayınca derin bir nefes aldım. Ama dur bir dakika! Az önce ben taehyung ile mi uyuyordum!? Kalbim yerinden çıkacak gibiydi resmen.
Akşam olmuştu demek ikimizde uyuya kalmıştık. Ama birden gözüme 2 bardak meyve suyu ve onun yanında da ağır bir uyku ilacı takılmıştı.
Hiç bir şey anlamıyor ve hatırlamıyordum, bir şey de içmemiştim ki. Ve eve geldiğimizden beri okul kıyafetini çıkarmamıştım. Şimdi nasıl olurdu da üstümde tişört vardı.
Neler oldu amk. Diye düşünürken Taehyung da uyanmıştı.
"Jimin?"
"He?"
"Biz ne ara uyuduk aq?"
"Cidden bende onu çözmeye çalışıyorum"
"Sen sanki terlemişsin ne oldu?"
"H-hiç bir şey sadece kabus"
"Aha peki anladım"Cümlesini bitirdiğinde kolumu tutarak beni tekrar yatağa yanına yatırmıştı. Birden olduğu için öyle kala kalmıştım. Şu an Taehyung beni kolları arasına almış ve bir bacağınııda belime kavramıştı.
Nefes alıp verirken onun kokusunu koklamak mükemmeldi. Nefes alıp verişlerini duyuyordum ve bu en güzel histi. Az kalsın kendimi Kim Taehyung Dünyasına bırakacaktım ki Tae sordu. "Umarım bir şeye sarılmadan uyuyamadığımı biliyorsundur Kanka" Demişti. Tabiki biliyordum fakat KANKA demesi biraz içimi yakmıştı.
Biraz inleme tarzında bir "Ihı" diye bir cevap verdim.
Nefesli bir şekilde güldüğünü duymuştum.
Ve galiba bu kadar yakın olmamız ve onun penisini hissetmem sebebiyle yine azmıştım.•
•
•OY VERİN YAAAA :'(((((((
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece sev beni {Vmin} ✔️
Action-Sadece sev beni be:( +Zaten seviyorum -Arkadaştan öte sev beni {Smut içerir} {Tamamlandı ✔️}