~Okuyorsun bari bir oy ver bea~
"Mükemmelsin annem, çok güzel olmuş"
"Sende oğlum, şimdi ben gidiyorum akşam babanla eve geliriz, siz Tae ile takılın"
"Peki anne"
"Aferim oğluma"Diyip odamdan çıkmıştı annem. Aslında mutluydum Taehyung ile yalnız kaldığıma fakat sanki bir bok olacak ta neyse. "Napalım?" diye sordum bana bakan Taehyung'a. "Bilmem, sen ne istiyorsun?" bu soruyu sorarken kesinlikle fesat düşünmemiştim. "Seni"
ÖYLE ÖLMEM FÜZE AT! TAE BENİ Mİ İSTİYOR YOKSA BEN Mİ ÖYLE DUYUM?.!"Jimin? Alo? iyi misin?"
"Ha efendim?"
"Hayallere daldın gittin"
"H-hayal? Aaa aynen aynen hayal"Keşke hayal olmasaydı, mükemmel olurdu onunla aynı yatakta inlemek. Fakat hala ne yapacağız bilemiyorduk.
"Tae bir şey yapalım yia"
"Ben de ne yapalım onu düşünüyorum Jiminshi"Biraz düşünmüş gibi yaptı ve "Eve kız atalım" demişti. Ve bana tabiki geldiler bi an. Salak ben!
"KIZ MI? SEN KİMSİNSE EVE KIZ ATIYORSUN! HEMDE KIZ? SEN BE-"
Salakça bir şey yaptığımı farkettim ve sustum. Taehyung ise bana şaşkın şaşkın bakıyordu. Kıyamam şaşırmıştı galiba, işte ben salak Park Jimin.
"Taehyung ben iyi değilim bir şey yapalım ya ve bu olayın yaşanmadığını say"
"Ehh?...Peki"
"Buldum!"
"Ne buldun?"
"Sevgiliymişiz gibi İnstagram'a bir şeyler atalım, insanların tepkilerine bakalımmmm"
"Salak mısın tae?"
"Evet"
"Peki yapalım"Aslında tabikide hoşuma gitmişti, elim ağayım titremeye başladı. Salak Park Jimin sakin ol..
•
•
•:))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece sev beni {Vmin} ✔️
Action-Sadece sev beni be:( +Zaten seviyorum -Arkadaştan öte sev beni {Smut içerir} {Tamamlandı ✔️}