Nine~

631 43 27
                                    

1 Gün sonra

"Anne ya gitmek zorunda mısınız?"

"Oğlum 1 hafta sonra gelcez işte"

"Banane yia"

"Jimin bebek değilsin, büyüdüğün artık"

Biliyordum, bebek gibi davrandım fakat evde yalnız olmaktan nefret ederdim. Ve Annem ve Babam ile vakit geçirmek istemek çoçukça değil bence.

"Bak Taehyung'u çağır bizde kalsın hem yalnız olmamış olursun"

Tabi ya , bu neden benim aklıma hiç gelmemişti. Şu an herhalde evdedir. Sonunda yüzüm gülmüştü aq.

"Tamam"

"Bakıyorum hemen kabul ettin"

"Anne fikrimi değiştirmeden gidin"

"tamam"

Yanağımdan öpüp diyer yanağımı sıkıp gitmişti. İşte şimdi eğlence başlamıştı. Telefonumu aldım ve Taehyung'a yazdım.



Jiminshi

Taehyungie, ev boş

Aşık olduğum

Ev boş? Fesat anlamam gerekli mi?

Jiminshi

Te allahım ddjjejd
Belki bir şeyler yaparız, hadi gel

Aşık olduğum

Peki geliyorum <3

Jiminshi

Bekliyorum 😘



Ve sonunda beklediğim sesi duymuştum.
Hemen kapıya koştum. Kapının yanındaki aynada saçımı düzelttim, ve kapıyı açtım.

"Hoşgeldin"

"Hoş buldum"

O içeri girerken konuşmamız devam ediyordu.

"Terlemişsin Taehyungie"

"Normal çünkü hava 700 derece gibi bir şey aq"

Kıkırdamıştım. "700 derece hmm?"

"Evet" Demişti o da kıkırdayarak.

"Sen geç otur bende sana su getirem bari"

"Tamam ama çabuk ol yoksa vallaha burda ölürüm"

"Köşdlekfoek Tamam"

Diyip mutfağa gitmiştim. Buz gibi soğuk su doldurmuştum. Fakat suyu vermeye gittiğimde küçük bir şok yaşadım. Neden mi?

Çünkü şerefsiz Taehyung Tişörtünü çıkartmış beni bekliyordu. Fesat anlamayın, sıcak olduğu için böyle yapmıştı.

"Jimin daha kaç saat orda dikileceksin?"

"P-pardon"

Suyu ona uzatıp yanına oturmamak için çabalıyordum. Hatta terlemiştim bile. Acaba penisim şişmiş midir diye düşünürken Taehyung sessizliği bozmuştu.

"Otursana Jiminshi"

"T-tamam"

Diyip oturmuştum. Kalbim yerinden çıkacak gibiydi. Şu an televizyona bakıyordum fakat bana baktığını görebiliyordum.

Bunun ve kalbimin sesi aceba duyuluyor mu stresi beni cidden şu an öldürebilirdi. Bide bunlar yetmiyormuş gibi Taehyung yanımda yarı çıplak duruyordu.

Sessiz sessiz dururken birden "Ne yapalım aq böyle mi durcaz" diyen Taehyung'a başkmıştım. Sonrada dudaklarına. Dayanamıyorum artık aq benden günah gitti.

Diyip dudaklarına yapışmıştım. Daha 5 saniye bile geçmeden yaptığımın ne kadar salakca olduğunu anlamıştım. Ve hemen ayrıldım.

"T-taehyung b-ben gerçekten özür d-dilerim bilere-"

Beni susturan şey neydi sizce?

Evet doğru Taehyung'un dudakları. Beni kendine çekmiş öpüyordu. O benim alt dudağımı emerken bende onun üstü dudağını emiyordum.

Odayı bizim minik inlemelerimiz doldurmuştu.
Birden "Jimin? Jimin LAN ALO"
diye bir ses duymuştum.

"H-ha efendim?"

"İki saattir Jimin diye söyleniyorum burda sen duvara dalmış bakıyorsun"

"Ş-şey ya dalgınlık boş ver, sen ne diyecektin?"

"Dans edelimmm"

"Off başka bir şey de Taehyung ya"

"Ya dans edelim dans edelimmmm Jimin dansss"

"Off peki, aç bir şarkı bari"

O zamanlar çok popüler olan BLACKPİNK grubundan bir şarkı açmıştı.

"Fanları mısın"

"Gibi gibi"

Bunları söylerken dans etmeye bile başlamıştı. Bense ona büyülenmiş gibi bakıyordum. Birden ellerimden tuttu ve "Bana eşlik etsene sadece ben mi dans edicem" demişti bende bunu üzerine onunla dans etmeye başlamıştım.

"BOMBAYAHHHHHHH"

"TAEHYUNGİE SAKİN OL DIEKFKE"

O kadar çok eğleniyorduk ki zamanın çabuk geçtiğini fark etmemiştik bile. 




Uzun süre sizinle olamadığım için uzun bir bölüm yazdım umarım beğenirsiniz 💕✨

💜Oy vermeyi unutmayın~

Vmin ile kalın~

Sadece sev beni {Vmin} ✔️ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin