הסבר: חשוב לקרוא!

348 18 5
                                    

ברוכים הבאים לאתגר התקצירים!

בפרקים הבאים אני הולכת לשים כריכות ותקצירים (בעצם ספר בלי התוכן) שמתאימים להן, המשימה שלכם היא לבחור אחד מהספרים / סיפורים ולבקש אותו בתגובות אין ליין. מותר לבקש רק סיפור אחד, אם אתם לא מקבלים אותו אתם יכולים לבקש אחד אחר. בקיצור - מותר לעשות רק אחד. 

אחרי שקיבלתם את הכריכה אתם צריכים לפתוח בעמוד שלכם ספר עם הכריכה הזאת והתקציר שקיבלתם. אחרי שעשיתם את זה תתייגו אותו "אתגרהתקצירים". זה לא חובה, ככה שאם שכחתם אף ברק לא יפול עליכם מהשמיים ואני עדיין אכניס אתכם לתחרות, אבל זה רצוי.

המטרה היא בעצם לכתוב ספר שלם על התקציר, בשביל האתגר כל מה שאתם צריכים זה שלושה פרקים מלאים.

אחרי חודש מתחילת התחרות או אחרי שבכל הספרים של האתגר יהיו שלושה פרקים, יגיע שלב ההצבעה והניקוד. השלב פתוח לכל מי שקורא את הספר, גם מי שלא השתתף באתגר. אתם תצטרכו לבחור ספר אחד מהאתגר שהכי אהבתם, (אם אתם חלק מהאתגר אתם לא יכולים לבחור את שלכם) ולכתוב בתגובות אין ליין לשם שלו כמה הייתם נותנים לו מ1-10, ולהסביר למה בחרתם דווקא בספר הזה, מה אהבתם בו, ומה הייתם ממליצים לכותב לשפר.

אם אתם צריכים הארכה לכתיבת שלושת הפרקים המתבקשים אני יכולה לתת אותה, אבל בגלל שיש מספר מאוד נמוך של ספרים, זה נשמע לי כאילו זה יימרח את האתגר קצת יותר מדי. חודש זה מספיק.

אין לכתוב סיפורים בעלי תוכן מיני או קללות. הגבלות הגיל הרצויות נעות בין 8 - 13 ו13 - 18. שימו לב: ספר שבכל זאת יופיעו בו תכנים מיניים או קללות ייפסל באופן אוטומטי!

הספר, התקציר והכריכה שקיבלתם שייכים לכם לכל דבר. אתם יכולים לכתוב ספרי המשך, להגיש את הספרים לתחרויות, ולעשות איתם בעצם מה שבא לכם. הערה חשובה: אמנם הספר שייך לכם מעכשיו, אבל בבקשה תכבדו ואל תסתירו את הקרדיט לכריכה.

כמו שכבר אמרתי, יש מספר מאוד נמוך של ספרים - שישה בדיוק. זה מכמה סיבות שאני לא אציין את כולן, ביניהן העובדה שהיה לי קשה למצוא רעיונות לסיפורים שיתאימו, וגם זה שלא רציתי שזה יהיה עמוס מדי. אפשר מקסימום לעשות כמה מחזורים של האתגר.

אז הנה המטרה של האתגר הזה:

מה שיצא לכם מהאתגר, חוץ מאולי ניצחון ובטוח הזדמנות לכתוב עוד ספר, אתם תתרגלו כתיבה של כל דבר בכל סגנון, ושל כל רעיון - כמו שמישהו חכם אמר פעם:

"אפילו הרעיון הכי גרוע יכול להפוך לסיפור מדהים אם הסופר מדהים."

בהצלחה!

אתגר התקצירים 2020 | האתגר והתחרות הסתיימו~Where stories live. Discover now