פיוזטיכבוד לכולן!

132 13 0
                                    

אז היי לכן! ראיתי עד עכשיו שכמה מכן כבר פירסמו את הסיפורים בעמוד שלהן, ויש לי שלוש מילים להגיד:

אני גאה בכן. ממש.

הסיפורים שלכן יצאו ממש ממש טובים ומעניינים, ואני מתמוגגת מלראות אותם. בכל הכנות.

שוב מזכירה שאם יש לכן זמן וכוח, אתן לא חייבות לעצור באמצע אחרי שיש לכן רק שלושה פרקים! יש לכן את הרשות המלאה להמשיך לכתוב את הסיפורים כמו כל סיפור אחר, אם זה מה שתרצו, אני פשוט לא יכולה להתחיל את שלב הביקורת (ביקורת בונה, אל תדאגו) עד שבכל הסיפורים יהיה מספר מספיק של פרקים, הגדרתי את המספיק כסיפור בעל שלושה פרקים.

עוד משהו שחשוב לי לציין - בבקשה, בשבילי ובשבילכן - גם אם אתן לא רוצות להמשיך מעבר לשלושה פרקים, אל תסיימו את הסיפור בפרק השלישי. תתייחסו אליו כמו אל סיפור מוקפא בעל שלושה פרקים, זה נותן את ההרגשה של ספר עלילתי באורך מלא שפשוט יש לי גישה רק למספר פרקים מסויים שלו כדי לתת ביקורת, וזה חשוב לי שזה ירגיש כמו ספר עלילתי באורך מלא.

אם אתן רוצות סוף נורמלי סגור ונחמד, אתן תמיד יכולות לכתוב עוד פרקים. 😈

ולכל מי שתוהה איפה אפשר למצוא את הספרים בצורה מרוכזת, פתחתי כמובן רשימת קריאה של הספרים שכבר פורסמו. אם הספר שלכן פורסם כבר והוא לא מופיע ברשימת קריאה, תכתבו לי ואני אוסיף אותו.

אם אתם לא משתתפים בתחרות אבל קוראים את זה, אני מאוד אשמח שתלכו לקרוא את הפרקים שיצאו עד עכשיו כדי שתדעו מה דעתכם על הספרים, למרות שאתם יכולים כמובן לחכות עד שאני אכריז על פתיחת שלב הביקורות ואז ללכת לקרוא הכל בבת אחת.

XOXO!

אתם מדהימים, אנשושים~

אתגר התקצירים 2020 | האתגר והתחרות הסתיימו~Where stories live. Discover now