הזוכה המאושר + ציון לשבח

106 12 24
                                    

איך השלב הזה עובד? ממש פשוט. אני הולכת להכריז על זוכה ההצבעות - זאת אומרת, הספר שהדירוג הממוצע שלו הוא הגבוה ביותר - ועל הספר שמקבל ממני ציון לשבח מסיבה כזאת או אחרת, אתם יכולים לראות את זה בתור מקום שני נניח. אני לא אפרט או ארד לפרטים כי עשיתי את זה בפרק המנהלת כמובן.

אני שמחה להודיע כי הספר שקיבל את ההצבעות עם הציון הכי גבוה הוא....

טאם טא דא דאם...

הלילה האחרון, של Twiknowwicool המדהימה, שעבדה בקצב מטורף וקרעה אותי שוב ושוב ושוב. יהיה לי קשה לעבור אתחול אחרי הספר הזה. אני ממש שמחה שאת זכית כי זה כל כך מגיע לךךך!

הדמויות שלך ממש מגניבות ולכל אחת יש תכונות מעניינות משלה, העלילה שלך צבעונית ולא צפויה, ואם יורשה לי לומר - גם ממש מקורית ולא ראיתי דבר כזה בשום מקום אחר. כל הכבוד לך, את הולכת לקבל מדבקת זכיה מחר כשיהיה לי זמן לנשום.

והציון לשבח מגיע לספר ocean, של Lunaparker193. הסיבה שבחרתי לתת את הציון לשבח דווקא לך היא שהסיפור שלך פשוט מלא בחיים ויצירתי, הכתיבה שלך כל כך יפה וברורה, ואת יודעת להביע את עצמך בצורה מיוחדת.

אני רק רוצה לציין שהיה לי ממש קשה למי ילך הציון לשבח, כי כולכן הייתן ממש מדהימות והפתעתן אותי כל כך. לא היו לי המון ציפיות מהאתגר / תחרות הזאת, וזה היה כל כך כיפי לראות את האיכות של הסיפורים שלכן.

אני רוצה לאחל לכולן שתמשיכו להיות כאלה מדהימות ושתכתבו יותר ויותר כל הזמן. תודה רבה ונתראה בהמשך ❤️

אתגר התקצירים 2020 | האתגר והתחרות הסתיימו~Where stories live. Discover now