[אם עוד לא קראתם את פרק ההסבר, תעשו את זה עכשיו.]
תיק מספר X - תפוס עד להודעה חדשה (ליה, תכתבי לי אם את רוצה את זה)
בשביעי לינואר מתבצע רצח יוצא דופן. השוטרת המצטיינת, אמאיה פארקס, נשלחת לחקור את התיק ומגלה משהו חשוב, אבל אסור לה לספר לאף אחד.
הנער מהעיר בעננים - תפוס
היא תמיד הייתה שונה. לא היה איכפת לה מהמראה שלה, ממעמדות, או ממשפחות אצולה.
והיא נהגה לשבת שם, ולצפות. היא ראתה אותו עובר שם מאות פעמים, אבל הוא לא ראה אותה.
עד שיום אחד היא נשלחת לשם, לעיר שלו - העיר בעננים, אבל לא בשבילו.
אלא כדי להתחתן עם המלך.בעיות במסלול - תפוס
"אני ממש מצטערת, הייתי חייבת לעשות את זה."
אנה חלמה כל חייה לנצח במירוץ המכונית הגדול של קייסטון סיטי, אבל אף אחד לא תמך בה או האמין בה. היא נאלצה להתמודד עם העובדה שהיא לעולם לא תגשים את חלומה, עד שנמאס לה.
היא חוטפת את היילי פטרוב - נהגת המרוצים המפורסמת, ומסתננת למירוצים במקומה.שלוש משאלות - תפוס
מכירים את האנשים הלוזרים שבחברה? קונור הוא כזה. הוא עובד בעבודה מעפנה, יש לו משכורת פשוט קטנה מדי, ואף אחד לא אוהב אותו. רוב האנשים שהוא מכיר שונאים אותו, למען האמת.
יום אחד הוא מקבל את צ'אנס של פעם בחיים לעלות כמה דרגות בסולם החברה. הוא מוצא ג'יני שמאפשר לו לבקש שלוש משאלות, אבל ההחלטה בלתי אפשרית.איך להיות יוטיובר - לא משתתף בתחרות
הבריון של בית הספר כמעט אף פעם לא יצליח בחיים - ואם הוא יצליח, זה יהיה בטח בשטיפת מכוניות. מי שיצליח בחיים יהיה החנון של בית הספר, ומייקל יודע את זה מניסיון.
עם קריירת גיימינג מזהירה ומשכורת שמנה פלוס, מייקל מתחיל לעבוד על פיתוח משחק וידיאו משלו ומרגיש שהחיים לא יכולים להיות טובים יותר, אבל כשחבר ממליץ לו לצלם סרטון עם יוטיוברית לא פחות מפורסמת בשם מליסה ומבטיח שזה יביא לו המון צפיות, הגבול בין החיים האישיים לעבודה מתחיל להיטשטש.queen of the light | מלכת האור - תפוס
פיונה אף פעם לא יצאה מתיבה הבטוחה שלה. היא לא דיברה עם אנשים מעבר למה שהייתה חייבת, לא ניסתה ליצור קשרים או חברויות וממש פחדה מזרים. אבל זה לא היה הדבר הכי מוזר בה - מה שהיה הכי מוזר היה הסוד הגדול שלה, שהיא לא חלמה לספר לאף אחד.
אין לה שום זכרונות מהעבר.
למרות שכל חייה - כל החלק שהיא כן זוכרת, לפחות - פיונה חלמה לגלות מי היא באמת, כשהיא אכן מגלה היא לא נרגעת בכלל.
יש לה שבוע אחד בלבד לעצור את סוף העולם, אה, ובדרך גם להבין איך היא אמורה לעשות את זה.אביר שחור - תפוס
שלושים וארבעה אבירים צעירים יצאו למסע אל הארצות העתיקות, שיוביל חצי מהם למוות. החצי השני כנראה יישתגעו מרעב, אבל כמה מהם יצליחו למצוא את הדבר שחיפשו אחריו.
אף אחד מלבד נייבר לא יודע את זה. אף אחד מהחברים שלו לא יכול לראות את העתיד.
אולי מזל שכך, כי החברים שלו והוא הם האבירים האלה בעצמם.
YOU ARE READING
אתגר התקצירים 2020 | האתגר והתחרות הסתיימו~
Randomברוכים הבאים לאתגר התקצירים! אז כן, האתגר הזה הוא בהשתתפותכם, ולא - הוא לא קשור לכתיבת תקצירים. המטרה שלכם היא לכתוב ספר, לפי תקציר מוכן מראש.