שלב הביקורות

240 11 149
                                    

אם עוד לא קראתם את הספרים, תעשו את זה עכשיו.

הנה הסבר קצר לאיך השלב הזה הולך:

כאן למטה תופיע רשימה של הספרים, מה שאתם צריכים לעשות הוא לתת לכל אחד מהם ציון מ1 עד 10 ולנמק למה נתתם את הציון הזה, מה אתם חושבים על הספר (לא על העלילה הכללית - כי היא בכלל לא בשליטתן של הכותבות, אלא התקדמות העלילה וסגנון הכתיבה), מה אהבתם ומה הייתם מציעים לשפר, באופן מכבד כמובן.

שימו לב:

- אתם לא חייבים להשתתף באתגר כדי לתת ביקורת. ההפך, המטרה היא שאנשים מבחוץ ייתנו ביקורות לספרים.

- מצד שני, אם אתם כן משתתפים באתגר, אתם חייבים להצביע.

- זה אמנם אתגר, אבל יש כאן גם עניין תחרותי, ויהיה מנצח. אם לא נתתם ביקורת לכל הספרים, הניקוד והדעה שלכם לא ייחשבו בשלב הסופי של חישוב הנקודות. אתם צריכים לתת ביקורת לכל אחד מהם.

- תשמרו על שיח מכבד. הביקורת יכולה להיות נוקבת וישירה, זה הקטע של ביקורת, אבל היא צריכה להישאר בגבול הנוקבת וישירה ולא להפוך לדבר לא מכבד ומעליב, כנ"ל לגבי התגובות לביקורות.

(ערוך:)

- אין שום מצב שאתם נותנים לספר כלשהו מספר כלשהו סתם ככה ומוסיפים שלא קראתם אותו. כדי להצביע אתם צריכים לקרוא את כל הספרים, אחרת לא הייתה פואנטה בלהצביע לכולם. זה לא ממש הוגן שספר אחד יקבל מספר נמוך יחסית כי ״לא קראתי״, ואחר יקבל ציון ממש גבוה כי כן.

- בבקשה אל תשפטו את הספרים ואל תקבעו את הניקוד שתתנו לפי הרעיון. כל העניין באתגר הוא שהמשתתפים לא כותבים עם רעיון שלהם, אלא רעיון שהם קיבלו בשלבים הקודמים. יותר נכון להחליט על הניקוד לפי איך שהכתיבה התגמשה עם הרעיון, איך שהמשתתפים פיתחו את העלילה, וכן הלאה.

—-

Liya_A_  עם תיק מספר X

R452114 עם Queen of the light

Ermengarde3000 עם הנער מהעיר בעננים

love5872 עם בעיות במסלול

Twiknowwicool  עם הלילה האחרון

Lunaparker193 עם ocean

FredTheFemale123 עם שלוש משאלות

arsinalayt עם מכשפת

---

פרק המנהלת יעלה מתישהו השבוע :)

(כמו שאני מכירה את עצמי, זה יכול להיות בעוד שבוע ויכול להיות מחר או אפילו היום, תלוי במצב רוח שלי)

אתגר התקצירים 2020 | האתגר והתחרות הסתיימו~Where stories live. Discover now