— sziasztok!
nem hiszem, hogy ez egy valódi utószónak mondható valami lesz, mert kissé összeszedetlenül fogok leírni mindent, de prióbálkozom, mert szeretek ilyet írni a végére, tényeket megosztani és hogy miről is szól az egész.
először is; köszönöm, hogy itt vagy. hogy végigolvastad ezt a rövid történetet, hogy időt szántál erre, és azt csak remélni tudom, hogy élvezted is. köszönöm, hogy velem tartottál! ♡
másodszor; fogalmam sincs, mi ez. eleinte csak megtetszett a kifejezés, maga a hullacsillag, ám fogalmam sem volt, mit is kéne kezdenem vele. ott pihent a draftjaim közt, aztán délután fejbe kólintott valami isteni erő.
— TÉNYEK.
✻ — yoongi és jimin is családon belüli bántalmazásban nőtt fel, ez az egyetlen közös bennük.
✻ — én úgy képzeltem el, hogy régebben is szerették egymást, csak bizonyos okok miatt tiltott volt a kapcsolatuk, aztán pár év múlva találkoztak és bumm.
✻ — igazából nincs rendesen leírva és kifejezve az egész, de direkt így terveztem.
✻ — ez rengeteget jelent nekem, ugh. az utóbbi időben nem voltam túl fényesen, ez a kis valami viszont segített abban, hogy egy bizonyos részén túllendüljek a dolognak, ráadásul végre tudtam valamit írni.
✻ — jimin anyukája elhunyt.
✻ — "fekete bordák" ; yoongi cigarettázott, és ezt jimin is jól tudta. azért utálta ezt, mert az apjára emlékeztette.
✻ — itt nevetek, remélem egyébként értitek a szó lényegét. hullacsillag, vagyis hull a csillag.
nos, azt hiszem itt befejeztem. rövid, de számomra sok a mondanivalója és biztos, hogy pár év múlva mosolyogva fogom visszaolvasni. vigyázzatok magatokra, legyen további szép napotok! ♡
— mangólia ♡
ESTÁS LEYENDO
hullacsillag
Fanficyoonmin novella. Nap és Hold. Három szó, kilenc betű, és két semmitjelentő égitest. Ami igazán fontos, az közöttük húzódik el. A Hullacsillag, mely összeköti a két világot.