-kızııım uyan artık.ayyy ne çektim ben bundan.bileydim de doğurmayaydım.
-üüüf ne var anne yha.
-kızım saat 8 e 10 var nasıl yetişcez daha valizini toplamamışsın.vah başıma gelenler.
sonlara doğru odamdan çıktığı için sesi kısılmıştı.oha vallaha nasıl yetişcez.heralde 200le falan gideriz salla yani her türlü varırız.
hemen kalkıp bütün kıyafetlerimi askıdan alıp valizime yerleştirdim.çok fazla eşyam olduğu için diğer eşyalarımı koliyle göndertmiştim.etrafa baktığımda hiçbişey kalmaamaıştı.bütün evi gezerek eşyam varmı diye baktım.oyuncak ayımı az daha unutuyodum.hemen onuda 4.valizimde ki boş kalan yere koyup valizi kapattım.daha sonra yine açtım.kot pantolon üstümede uzun kollu bi body alıp giyindim.valizleri alıp aşağı indiğimde evde bi telaş olduğunu gördüm.mert te yeni uyanmış olmalıydı.ikidebir gözlerini ovuşturuyodu.annem ikidebir "ne çektim ben" gibi şeyler zırvalıyodu.valizleri arabaya yükledik evi kilitledik ve yola çıktık.bu evi özlüyücektim.bissürü anım oldu içinde.çok uzun geçti çünkü 4 sene !!!! bu evde en iyi anım yemek yememdi heralde.ya da uyumam.
kulaklığımı takıp taylor swift'in 22 şarkısını açtım.merte baktığımda uyuyudo mal.kafasına bitane geçirdim.
-ne var ya napıyosun salak.
-sen aban salak mı dedin gerizekalı aptal mal malak man kafa özürlü am...
-ireeem sen nerden öğreniyon bunlarıııı.
-okulda öğretiyolar anne ya.
yalan inekler mi anlatcaklar onların en büyük küfürü soruyu yanlış bildindir.
-vah vah neyse ki tayin istemşiz.
-ya ya ne demessin. dedi mert.onun için üzücüdür çünkü sevgilisi vardı.başka okullardaydık da. banane üzülsün.
-aa mert neden üzgünsün canım kardeşim burda özliyiceğin bişey ya da biri mi var ?
bana öldürücü bakışlar atıp kaşlarını çatmış anneme dönüp ;
-ne alaka ya bissürü aanı geçmişti burda.
bi tane anını söylesene çok merak ettim.
-ıı-ııhm şeyy.... ilk geldiğimde tuvalette kalmıştım.
-he he sus tamam sus.
yalan söylüyodu ama uyumak için es geçtim.
------
mertin beni ittirmesiyle tüm bildiğim küfürleri sayarak uyanmam bir oldu.
-sus gerizekalı annem dışarda.
-niye ittiriyon mal
-geldik bin defa seslendim.
-iyi sus.
arabadan inip eve göz attığımda agzım O şeklini aldı.Çok güzel lan burası.arkadan birinin seslenmesiyle döndüm.tuğçe koşa koşa yanıma geliyo.bende ağır çekimde koşarak birbirimize ulaştık.
-kızııım bu sen misinn seni çok özledim yhaa
-bende seni tuğçem ya
-hadi hemen hazırlan da alışverişe gidelim.
alışverişi sevmediğimi biliyo inadına yapıyo.
-yha tuğçe ben gelmicem zaten eşyaları yerleştircem.
-boşver gelince yerleşitirirsin hadi bak yeni geldin hem etrafı gezdirmiş olurum.
-uff iyi tamam.
-aanneee biz tuğçeyle gezmeye gidiyoruzzzz!!!!
-tamam kızım dikkatli olun bak.
-üff tamam anne hadi bay bay bende 1.sınıftım zaten....
-boşver kızım hadi gel gidelim
-giyineydim ilk.
-boşver. iyisin sen iyi.
birlikte otobüse binip optimuma geldik.sinemaya girdik bişeyler yedik ve tonla alışveriş yaptık.yaptık dediğim o yaptı ben sadece 3 tane şey aldım.biri sarı mini etek ve üstünde siyah dantelli bi üst.diğeri kırmızı mini göğüs ve sırt dekolteli bir elbise.diğeri siyaj platform bir ayakkabı.diğeri ise taşlarla kaplı siyah bir çanta.tuğçe 20 parça şey almıştır.sayma gereğinde bile bulunmuyorum.ardından okul formalarını satan yere geldik.
-oha kızım bu çok güzel
-tabii kızım saray gibi okula gelcen sen ne sandın.
eteği mor altında siyah danteli üstüde beyaz gömlek kolları ve kravatı da mor multide var-iremimnüstünde düşünün o kıyafeti :3- vallaha aşık oldum hemen gidip onu da aldıktan sonra ayakkabı bakmaya gittik.kırmızı ve siyah nike ve mor adidas alıp evin yolunu tuttuk.oo bayaa geç kalmışız.saat 10 olmuş.tuğçeyle vedalaşıp eve girdim.oo evi hiç gezmemiştik tüm odaları gezdüm.annemler evi hiç yerleştirmemişler.sanırım bütün gün elektrik su falan filan benim takmadığım şeylerle uğraşmışlardır.bütün evi gezdim.2 katlıydı.annem istediğim odayı seçebiliceğimi söyledi. büyük en aydınlık ön tarafı gören odayı seçtim böylece kuzenimle camdanm konuşabilirdik.ama köşede olduğu için yan evi de görüyodu.daha iyi.arka bahçede havuz var annemler oraya bakan odayı seçmişler -.- neyse önemli olan 2.katta olması.mert benim yanımda ki odayı aldı.
yeni aldığımız eşyalar gelmişti.adamlar eşyaları idstediğimiz yerlerre yerleştirdiler.ve gittiler herkes eşyalarını yerleştirdiğinde evi gezdim harika olmuştu.yatağım dolabım makyaj masam ve çalışma masam kırmızıydı.kerm ve kırmızı hakimdi odaya. en sevdiğim renkte zaten kırmızıdır.aman tannrım saa 1 olmuş yarın okul var bide of.keşke kuzenimle aynı yaş olsaydık aynı sınıfa giderdik.annemler çoktan yatmıştı.en yavaş hazırlanan benim galiba.sadece odalar hazırlanmış ama ben çok acıktım.mutfak hazır değil.aç aç yatcam artık napalım.yatağımı her zaman istediğim yere yani pencerenin önüne koymuştum.eski evimizde böyle bişey olmuyodu.zaten benim odam eskiden en karanlıktı.ve oda küçük olduğu için kapıların olduğu yere geliyodu yatak çünkü bitek orda pencere vardı o yüzden olmuyodu.şimdi ise etrafıma bakındığımda boydan camlar,balkona uzanan boydan camlar,yatağımın üstündeki pencere,ve dolabımın yanında bir pencere.bu yüzden oda gayet aydınlıktı.sanırım artık uyumalıyım yarın çoook erken kalkıcam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Kız
Romance-her kız çok güzeldir. nefes alip siritarak devam etti ; -ama sen değilsin. ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ bisey demedigimi gorunce devam etti ; -yoksa senin icin iddiaya girdigimi mi duydun. -haha kesin o dedigin id...