-3-yeni okul-okulda ilk gün....

377 18 4
                                    

gözümü kapattığım an annem uyan diye kaldırdı beni ; 

-yok artık anne yeni yattım daha niye erkenden kaldırıyosun.

-ne yeni yatması kızım 6 da mı yattın sen ?

-ne saat kaç ki ?

-06.30 ve biraz daha oyalanırsan 07.30 daki dersine geç kalıcaksın.

-anne daha yeni yattım ben yağğğğğğ

-ooof off ne çektim ben senden ya ben bunları çekicek kadar ne yaptım Allah'ım ?

-uff anne uff kalktım işte.

-bundan sonra ben seni kaldırmıcam erken okula gitmem lazım biliyosun ki ben öğretmenim.baban zaten erkenden gidiyo mertle gidersiniz zaten aynı okul.bugün ilk gün diye gitmedik.bundan sonra alarm ile gitce......

-uff tamam anne anladım.siz ilk gün diye kaytarın ama biz gidelim okula.hadi merti bırakta ben çok güzelim niye gidiyorum ki ilk gün ?

-uff irem offffff sırf çenesin ya kalk çabuk bak 10 dk. geçti bile.

-anne ben eski okulumda son beş dakka kala kalkıp hazırlanıp okula gidiyodum.

-ilk günden geç mi kalıcaksın kızım bak mert hazırlandı bile.

mertin pijamalarla banyoya gözünü ovuştura ovuştura gittiğini gördüm 

-hadi kalk irem çabuk....

annem odadan çıkıp mertin yanına gitti.onada benim çoktan hazırlandığımı falan söyledi.annem suçlu. onun yüzünden. bizi hep kışkırtıyo böyle.neyse hazırlanıyım artık.5 dk. bi duş alıp formalarımı giydim.neyseki saç toplama gibi bi kural yok.dalgalı saçlarımı açık bırakarak düzleştirdim.ayağıma siyah nike lerimi geçirip çantamı hazırladım.çantamı alıp aşağı indiğimde annem ; 

-kızım mutfak hazır değil ondan alın bu parayı  okuldan alırsınız bişeyler.hadi yaramazlık yapmayın.

mertle ikimiz aynı anda off anne diyip annemin yanağına öpücük verip çıktık.okul yakınmış o yüzden yürüyerek gidicektik.ama ben yorulmuştum.mert bi okulun kapısından girdiğinde okula baktım ve ağzım O şeklini aldı.bu nasıl bi okul ya.bide 3 blokdan oluşuyo kantinde ayrı blokta.yan, 4 bloktan oluşuyo.

mert ; 

-görmemiş gibi bakma ya benide rezil ediyosun.

-üff kendi çok farklı sanki.

-----------------

müdüre gidip sınıfımızı öğrendik.o benden bir yaş küçük olduğu için aşağı kata indi.benimde bu katta olmalı.en sonda C sınıfını buldum.kapıyı tıklattım.içeride "giiirr" diye ses geldiğinde kapıyı açtım.

-şey ben.....

-tamam otur yerine.

bi sorsaydı bari kimsin diye.arka sıranın boş olduğunu gördüm.ve oraya oturdum.sınıfa göz gezdirdiğimde hiç tipi olduğunu görmedim.ama yakışıklılar kızlarda güzel Allah var şimdi.

---------

ders matematikmiş.öğretmen mal gibi kadın.kırmızı kıvırcık kısa saçları.kısa boyu.orta kilolu dizini geçen lacivert bir kalem eteği.böyük yeşil gözlü ve gözlüklü.üstünede eteğine hiç uymayan uzun sarı bir bluz.

kapı çalınmadan 5 kişi içeriye girdi.oha bunlar çok taş len kızların salyaları akıyo 4dü arka sıralara oturdu.en yakışıklı olanı bana doğru gelip ; 

-kalk burası benim sıram.

-bi tek boş yer burası var.

-banane lan kalk burası benim yerim !

aa o bana yerim mi dedi bende seni yerim canısı ss.

+Ediz oğlum otur işte oraya tenefüste konuşursunuz.

oflaya oflaya yanıma oturdu.son 5 dk. kala öğretmen kendimi tanıtmamı söyledi.

-adım irem soyadım karataş.16 yaşındayım.istanbuldan babamın ve annemin tayini çıktığı için buraya geldik.annem ingilizce öğretmeni.babam ise polis.1 erkek kardeşim var adı mert.Güzel Çamlı Sitesinde oturuyoruz.

Ediz gözlerini kocaman açmıştı.neden acaba.

+evet hatırladığım kadar ediz oğlum sende orda oturuyodun deme ?

what ??
-evet....

ve öğretmen en saçma soruyu sordu.

+derslerin nasıl kızım.

-matematiğim iyidir.

+öylemi kaç ?

-100

herkes çüşş gibi sesler çıkarttılar.öğretmen gülerek ; 

+sizin öğretmen kolay soruyo heralde benim sınavlarım zor olur söylemedi deme.

-peki....

+gel bakalım şu denklemi çöz.

tahtaya kalktım kolay bi soru sormuştu.cevabı hemen buldum.

+afferim sana otur bakalım yerine...

bi açığımı bulmaya çalışır gibi devam etti ; 

+ee diğer derslerin nasıl.....

-....

+kızım ?

-onlarda iyi.

+mesela ?

meselana s*cyım.

-ingilizcem 70.

+peki diğer ders...... 

zilin sesi beni kurtarmıştı.tam kalkıp gidicekken ediz kolumu tuttu ; 

-ne var ?

-ne var mı ?
-evet neden şaşırdın töbe töbe.

-benimle konuşmalarına dikkat et gelelim konumuza....burdan kalkıyosun diyip çantamı yere fırlattı.

-napıyo.......

lafımı bölen çantamı almak için uzandığımda edizin uzattığı ayağına takılıp yere yapışmamdı.

-napıyosun gerizekalı.

bir anda gülmesi soldu.

-gerizekalı mı ?

-anlamı sorunun var heralde hepsini tekrarlatıyo papağan mısın sen oğlum ya bırak beni.

+boşver kanka ediz yeni geldi diye bilmiyo.kızlar bi ara anlatın ona hadi gidelim diye çekiştirdi edizi ve 5'i sınıftan çıktı.yanıma çok tatlı karamel saçlı yeşil gözlü bi kız gelip beni kaldırdı.

-sen iyi misin ?
-evet teşekkür ederim.onların sorunu neydi ?

-onlara bulaşmamanı tavsiye ederim.

-neden ?
-ya deli onlar işte keserler seni görürsün iki debir kavga ediyo milletle.boşver istersen benim yanıma gelebilirsin.tek oturuyorum.

-aa çok isterim teşekkürler.

-bu arada ben ezgi.

-bende irem memnun oldum.

-bende.

ezgi iyi bi kıza benziyodu onun yanına çantamı koydum ve kantine gitmeyi teklif etti.bana onların nerelere oturduğunu falan söyledi oralara oturmamamı söyledi.

ama laf sokarlarsa mal gibi bakamam banane kendimi tutamam ki ben.....

böyle böyle  dersleri dinlemediğim için okulun ilk günü bitmiş oldu.

Yeni KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin