"Hadi Chaeyoung!"Haerim kızıl olan kahküllerini aynada son defa düzelttikten sonra yan tarafındaki Chaeyoung'a söylenen Melody'e döndü.
Melody ellerini önünde birleştirmiş duvarda yaslanmış bir şekilde yarım saattir Chaeyoung'u bekliyordu. Bu anlarda her zaman kendine söz veriyordu. Bi daha Chaeyoung ile dışarı çıkma. Ama her seferinde bu sözünden dönüyordu.
Chaeyoung en sonunda odasından çıktıktan sonra Melody derin bir nefes vermişti. O arada da Haerim çantasını alıp elinde kapı kilidi ile Melody ve Chaeyoung'un çıkmasını bekledi. O ikisi çıktıktan sonra Haerim'de arkalarında çıktıktan sonra elindeki anahtar ile kapıyı kilitleyip aşağıda bekleyen Melody ve Chaeyoung'un yanına gitti.
Evlerine bir on dakika uzaklıktaki hamburgerciye gittiler. E üç öğrenci en fazla nereye gidebilirdi ki?
Hamburgerciye geldikten sonra siparişlerini verip beklemeye başladıktan sonra uykusu olan Haerim kafasını masaya koymuştu. Onun bu hallerine alışık olan Chaeyoung ve Melody yine Haerim'in bu haline gülmek ile meşguldü. Haerim onun bu uykulu haline güldüklerini fark ettiğinde kafasını masadan kaldırmıştı.
Melody ve Chaeyoung gelecek haftaki sınavlar hakkında konuşurken Haerim sıkılmış ve etrafa bakınıyordu. İki tıpçının konuşmasına ne kadar katılabilirdiki?
"Kimse de yok ha burda?" dedi Haerim. Melody ve Chaeyoung etraflarına baktıklarında cidden sadece arka masadaki çift ve kendileri dışında hiç kimse yoktu.
Galiba Haerim şom ağızlık yapmıştı (?). Hamburgerci'nin kapı zili çalmıştı açılması ile o üçlü açılan kısma baktı.
Melody ve Chaeyoung gözlerini büyültmüştü. Haerim hala Chaeyoung ve Melody'e bakıyordu.
"O... Seninki..." Dedi Melody.
"Jisoo mu?" diye sordu Haerim.
Chaeyoung kapıdan giren iki kişinin masaya ilerleyişini izlerken kafasını salladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
don't touch the wrong heart ➥ chaennie ✓
FanfictionTıp üçüncü sınıf öğrencisi Park Chaeyoung yanlış kişiye aşık olur. 2020 | haerim