0.8

766 89 11
                                    

Melody, Haerim'in kulağına 'Sen gir konuya

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Melody, Haerim'in kulağına 'Sen gir konuya. Hukukçu kıza sor bir şeyler.' fısıldadı. Haerim ne yapması gerektiğini biliyordu. Bileğindeki Melody'nin elinden kurtulup önden ilerlemeye başladı. Ve elini sallayarak üçlü kıza yaklaştı.

"Lisa! Selam!"

Üçlü kız konuştukları şeyi bırakıp Lisa'ya seslenen Haerim'e döndüler. Lisa kocaman bir gülümseme ile Haerim'e oda el salladı.

"Hae! Selam!"

Haerim ve arkasından gelen Melody be Chaeyoung ile üçlü kızın yanında altı kişi olmuşlardı. Lisa Haerim'in arkasındaki arkadaşları ilgisini çekmiş olacaktı ki onlara da selam verdi.

"Ya Lisa geçen gün Venna ile bir projeye başladık yardım eder misin bir kaç şey sorucam?"

Haerim, Lisa'yı bir kenara çekmiş proje hakkında konuşurken öbür dörtlü hiçbir şey demeden öylece bekliyorlardı. Lisa'nın arkadaşlarından biri yani Melody be Chaeyoung'un Jisoo sandığı ama Jennie olan arkadaşı Chaeyoung'a döndü ve soru sordu.

"Ah geçenlerde asansörde kalmıştık hatırladın mı beni?"

Chaeyoung yutkunarak cevap verdi kıza.

"Evet unutmadım. Hayatımı kurtardın resmen."

Kız kocaman gülümsedi.

"Saçmalama. O kadar büyük bir şey yapmadım."

Chaeyoung'un git gide daha da azalıyordu o utangaçlığı.

"Hayır. Panik atak geçirdim. Asansörün acil durum düğmesine bile basamadım. Zor durumdaydım... Çok yardım ettin... Sana borçluyum açıkçası..."

"Ah hayır."

"Borçluyum."

"Ah peki sen öyle diyorsan."

"O zaman salı günü yemeğe çıkartayım seni."

Chaeyoung'un bu sözüne karşılık Melody'i hangi ara Chaeyoung'un içine bu cesaret düştü diye düşünürken Chaeyoung şimdiden işi halletmişti.

Kız şaşırmış bir şekilde ama bir o kadarda istekli bir şekilde bunu onayladı. Chaeyoung'un yüzünde oldukça güzel bir gülümseme oluşmuştu. Daha sonra yanlarına gelen Haerim ve Lisa ile gelmişti.

Melody saate bakarak Chaeyoung'un kolundan çekiştirmeye başlamıştı.

"Aaa şey siz sonra sözleşirseniz. Bizim acil işimiz var."

Chaeyoung sanki hala orda kalmak istermişçesine orda kalmış hareket etmiyordu. Melody ise kolundan çimcikleyip dişleri arasından konuştu.

"Derse geç kalıcaz aptal."

Ders... Chaeyoung'un tamamıyla aklından çıkan ders. Maalesef ordan ayrılmak zorundaydı. Orda kalan Haerim, Lisa, Jennie ve Jisoo dörtlüsü ise sohbet etmeye devam etmişti.

 Orda kalan Haerim, Lisa, Jennie ve Jisoo dörtlüsü ise sohbet etmeye devam etmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
don't touch the wrong heart ➥ chaennie ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin