"Şansa bak." Melody kolasından bir yudum alarak söyledi bunu. Chaeyoung oldukça gergin bir şekilde otururken Haerim aç olan karnını doyuruyor, Melody ise kolasından yudum almak ile meşguldü.Haerim elindeki hamburgeri tepsiye bırakarak Chaeyoung'u kolu ile dürttü.
"Hadi ama bir şey yemedin. Ayrıca bu kadar gerilmene gerek yok."
Chaeyoung dikkatini hoşlandığı kızdan çekip Haerim'e verdi.
"Ne yapayım?"
"Aptal aptal burada onu mu süzeceksin?"
"Ne yapmam lazım?"
"Açıl."
Haerim'in bu hızına dayanamayıp Melody yudumladığı kolayı püskürtmüştü. Şansına pek fazla rezil olmamıştı. Melody üstünü peçete ile silerken Haerim'e laf yetiştiriyordu.
"Hızın bin beş yüz güzelim az yavaş."
Haerim patates kızartmasından bir ıssırık alıp devam etti.
"Hızlı olman lazım bu dönemde bebeğim. Haksız mıyım? Kızı uzaktan yedin. Önündeki hamburgeri yiyeceğine."
Melody peçetesini masanın üstüne bırakıp devam etti.
"Aslında Hae haklı. Git konuş Chaeyoung."
Chaeyoung gözlerini büyütmüştü. Aklında 'bu iki gerizekalı ne diyor?' diye geçirmiyor değildi.
"Saçmalama Mel. Tamam Haerim'de akıl yok sende mi?"
"Ne ne?" diye cevap vermişti Haerim.
"Ama bu akılsız Haerim doğru bir şey dedi kırk yılın başı? Bence hadi git konuş."
Chaeyoung, Melody'e cevap vereceği sırada Haerim'in telefonunun çalması ile ikiside sustu. Ve Haerim telefonu açtı.
"Alo Venna?"
En az bir dakika Haerim'den ses çıkmayınca Melody Haerim'e dönüp dudağını oynatarak 'ne diyor?' diye fısıldadı.
"Peki Venna geliyorum." diyip telefonu sandalyenin kenarındaki çantasının içine koydu. Ve ayağa kalktı.
"İşim var benim. Yarın ki proje için Venna yardım istedi akşam onda kalıcam."
Melody ellerini kafasının arkasına koyarak rahat bir hava ile "Bugün odada tekim yani. Hayat bana güzel." dedi. Haerim Melody'nin bu tavrına gülerken Chaeyoung'u işaret etti.
"Sende git konuş şu sevdiceğin ile."
"Ben konuşturacağım onu." dedi Melody. Haerim, Melody'e Tamam işareti yaparak hamburgerciden çıktı.
Chaeyoung ise şuan Melody'nin bir aptallık yapıp yan tarafında ki kızlarla konuşmaması için dua etmekle meşguldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
don't touch the wrong heart ➥ chaennie ✓
FanfictionTıp üçüncü sınıf öğrencisi Park Chaeyoung yanlış kişiye aşık olur. 2020 | haerim