Chaeyoung saçına don defa bir dön vurduktan sonra aynada makyajını kontrol edip çantası ile salona geçti.
Haerim bir ıslık çalmıştı direk Chaeyoung'u görünce. Melody ise beğenmiş bir tavırla söze girdi.
"Vallaha lezbiyen olsam ilk sana bakarım Chae."
"Bende." diye onayladı Haerim, Melody'i.
Chaeyoung onların bu sözlerine gülümsemişti. Ayakkabıların olduğu bölüme gitti. Ve beyaz sneaker'larını aldı ve giydi. Haerim ve Melody'e el sallayıp evden çıktıktan sonra derin derin nefes alarak apartmandan çıktı.
Hamburgerci'nin oraya yavaş adımlarla yürüyordu. Zaten kısa bir mesafeydi evlerine. Hamburgerci'nin oraya barında son defa saate baktı.
20.43
Derin bir nefes alıp kapıyı açtı. Ve içeri gözlerini gezdirdi. Oradaydı hoşlandığı kız. Kız menüden ne yiyeceğine bakınıyordu. Chaeyoung'un gelişini pek fark etmemişti. Chaeyoung yavaş adımlarla kızın yanına gitti.
"Şey Jisoo ben geldim."
Kıza yine Jisoo demişti. Buna aldırış etmeden kız gelen Chaeyoung'a baktı ve gülümsedi. Ayağa kalkıp karşısına oturmasını bekledi. Ve yanındaki menüyü Chaeyoung'a uzattı.
"Saol."
Jennie gülümser bir yüz ile Chaeyoung'un menüyü incelemesini izledi. Chaeyoung en sonunda karar verdiğinde Jennie elini kaldırıp garsonu çağırdı ve ikiside şiparişlerini verdi.
Aralarında kısa bir sessizlik olmuştu. Bu sessizliği Jennie bozmuştu.
"Nasılsın Chaeyoung?"
Chaeyoung sorulan soru karşında şaşırmış ve kısa bir cevap vermişti.
"İyiyim Jisoo sen?"
Yine Jisoo demişti... Artık Jennie'nin bu konu hakkında konuşması gerekiyordu
"Bana Jisoo demeyi ne zaman keseceksin?"
Chaeyoung kaşlarını çatmıştı gayriihtiyari.
"Ne diyim?"
"Normal adımla seslen lütfen."
Chaeyoung şaşkın gözlerle Jennie'ye bakıyordu.
"Adın Jisoo ama."
Jennie derin bir nefes alıp devam etti.
"Adım Jisoo falan değil Jennie benim adım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
don't touch the wrong heart ➥ chaennie ✓
Fiksi PenggemarTıp üçüncü sınıf öğrencisi Park Chaeyoung yanlış kişiye aşık olur. 2020 | haerim