Cestou do obchodu si všimla dve mamičky s deťmi. Jedna sedela na lavičke v parku a hrala sa so svojim chlapčekom a druhá nahnevane kráčala vedľa smutného tínedžera po električkovej zastávke. Vedela aké to je, keď sa človek dostane do sporu s rodičmi. Jemu sa to stávalo často. Raz v noci, keď bola Ona aj On malí, mu zaspala v posteli a našli ju tam jeho rodičia. To bol problém! Nemohla sa u nich doma dosť dlho ukázať. Stále sa mu ospravedlňovala a on sa na ňu mohol iba smutne dívať. Neskôr, keď na ňu jeho rodičia zabudli, vykradli sa von. Šli si iba kúpiť rúž. Cítila sa veľmi nepríjemne, keď sa na nich každý pozeral. No v obchode sa jej znovu vrátila jej pozitívna nálada. S úsmevom na perách si vypýtala rúž u predavačky a cupkala ho zaplatiť. Keď vyšla von, veľmi si vydýchla. Zrazu bol celý svet krajší. Už jej ani nevadili pohľady niektorých mužov a žien. Keď sa vrátili domov, vystískal Ju. Tešil sa ako malý. Potom ho chodila navštevovať iba keď bol On doma sám. A veľmi sa im to obom páčilo.
Táto spomienka jej vyčarila úsmev na tvári. Obzrela sa a keď nevidela ísť žiadne auto, prešla cez prechod pre chodcov. Pozdravila suseda, čo sa vracal z obchodu. Milý starší pán. Vždy jej podrží dvere, keď ju vidí prichádzať. Vošla do obchodu.
A asi najhoršie bolo keď jeho rodičia našli Jej šaty. On mal z toho dosť veľký problém. Nedokázal vysvetliť rodičom, že to nie je úchylka, ani nejaký fetiš. Nevedel ako im má povedať, že On presne vie, čo chce. Vedel, že by sa im to nepáčilo, preto Ju tajil. On je rád Ona. Je radšej Ona ako On. Táto myšlienka ju vždy skoro rozplakala. Hlavne preto, že za to mohla ona, no tiež preto, že mu nedokázala pomôcť vyriešiť nepríjemnú situáciu doma. Všetko to nútené priznávanie svojich vín kňazom, všetko karhanie za hriechy, ktorých sa vraj dopustili. On mal všetkého dosť. Nikto ho nepočúval, nikto nad tým nepremýšľal. Brali to ako jeho prehrešky vo vážnej veci a bez súdu ho odsúdili. Jediný, kto ho nesúdil bola Ona. Ona mu sľúbila, že keď to pretrpí, tak mu pomôže ísť ďalej. Pomôže mu zmiznúť. On súhlasil. Takto nikomu nespraví problém a on bude konečne šťastný. Bude naozaj Ona.
YOU ARE READING
Ona je On
Short StoryOn žije sám. Ona žije sama. On jazdí na červenom mercedese. Ona jezdí na červenom mercedese. On spí v tej istej posteli ako Ona, no nikdy nie spolu. On je Ona.