Şirket kapısındaki güvenliğe selam verip içeriye girdim.Asansöre ilerleyerek düğmeye bastım ve beklemeye başladım.Kısa zamanda gelen asansöre binerek yönetim katına çıktım.
Patronun odasına doğru ilerlerken şirket çalışanlarına selam veremeden de duramamıştım.Koridorun sonundaki kapıya geldim ve iki kez vurduktan sonra "gel"talimatının ardından kapıyı açıp içeriye girdim.
Masasının ardındaki sandalyede oturup önündeki dosyalara bakan bedeni ben içeri girince elindeki dosyayı bıraktı ve eliyle önündeki koltuklardan birini gösterdi.
"Geç Rosé."
Kapıyı kapatıp dediğini yaptım ve gosterdiği yere oturdum.Karşımdaki menejere başımı eğerek selam verdi.
"Rosie şimdi bu teklif çok önemli.Birincisi baş rol olması çokça önemli.Ikincisi geçmiş yıllarda çekilmiş bir dizi serisinin yeni versiyonu bu."
Tek kaşımı kaldırdım."Hangi dizi?"
"School serisi."
O seriyi izlemiştim.2015 versiyonu en iyisiydi.
"School 2020 için baş rol teklifi Rosé.Kabul edersen kariyerin için çok büyük bir adım olur.Şu an herkesin aradığı yüzlerden birisin.Çokça teklif geliyor sana.Bunu kabul etmen çok iyi olur."
Başkanın dediklerini başımla onayladım.Okul konulu bir diziydi ve fazlasıyla izleyicisi vardı.Teklif geldiyse kabul edebilirdim yani.Madem beni istiyorlardı.
"Peki o zaman kabul edelim teklifi.Partnerim kim olacak peki?"
"O daha kararlaştırılmamış.Birkac kişiye teklif gitmiş fakat daha görüşmedeler."
Başkanı başımla onayladım ve bana doğru uzattığı dosyaya döndüm.Anlasmaya hafif bir şekilde göz gezdirerek kalemi elime aldım ve aşağıda ismimin yazıldığı yere imzamı attım.
"Umarım iyi şeyler olur."
...
"Demek kabul ettin he?"
Jennie elindeki kahvenin pipetini dudaklarına götürerek konuştuğunda onu onayladım.Gülümsedi ve bardağı masaya bıraktı.
"En iyisini yapacağını biliyorum bebeğim.Hep öyle yaptın zaten."
Gülümsedim dediğine.Jisoo araya girmeden önce saçlarını düzeltip kahvesine uzandı."Partnerin kimmiş peki?"
"Teklif götürmüşler birkaç kişiye ama daha belli değilmiş."Dedim omuz silkerek.Partner pek önemli değildi zaten.İmzayı atmıştım sonuçta.Atmasamda benim için bir sorun olmazdı kimle olduğum.
Lisa dikleşti ve elini koluma dokundu."Ya!Partnerin bir de Jeon oluyormuş?"
Lisa'nın dediği ile yüzümü buruşturdum.O'nun adını anmamaları için onları uyarmıştım o sebeple soy ismini söylüyorlardı.Ama soy ismi bire tüğlerimi diken diken yapıp sinirlenmeme sebep olabiliyordu.
"Aman yazıldıysa bozulsun.Negatifi çekme Lisa."
"Bence olmaz.Çünkü adam idol.Daha önce oyunculuk da yapmamış zaten.Direk başrole almazlar onu."
Jisoo gerçekten mantıklı bir şekilde konuştuğunda her ne kadar olmayacağını bilsem de içime bir rahatlama gelmişti.Bunu belli etmeyerek gülümsedim ve Jisoo'ya katıldığımı belirttim.
"Evet haklısın.O olmaz yani."
"Olmasın zaten.Gerek yok."
Jennie de benim gibi karşı çıktığında başımı salladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taste On My Lip ❧ Rosékook
FanfictionAktör olan Park Chaeyoung,yeni oynayacağı dizide rol arkadaşının hicbir zaman ısınamadığı Jeon Jungkook olduğunu bilmiyordu... [Rosé×Jungkook]