Koreaboo:School 2020 için teklif götürülen ünlü oyuncu Rosé ve BTS üyesi Jungkook'un dizi için başrol tekliflerini kabul ettikleri onaylandı.Dizi'nin ilk çekimleri bu hafta başlayacak.
.
.
.
User1:Ohaaa!!!Jungkook bir dizide mi?User7482;Jungkook ve oyunculuğu...
User7387:Okul konulu bir dizide oynasında diye deli gibi dua etmiştim.
User8983:İnanmıyorum oha!Jin'i beklerken Jungkook...
User9829:Rosé ile başrolde beraber olacağını hiç tahmin edemezdim.
User10289:Jungkook ve okul forması...
User12939:Kalbim dayanmıyor artık.
139302:Aman Tanrım!!!
.
.
."Hayır istemiyorum.İptal edebilme şansımız cidden hiç mi yok?"
"Rosé saçmalama!İmzayı attın delirdin mi sen?"
Elimi saçlarıma geçirdim.Deli olmak üzereydim.Rol arkadaşımın Jeon Jungkook olması hakkında o kadar dalga gecmiştik ki...Tanrım!Ne diye teklif götürmüşlerdi sanki anlamıyorum ki.
"Biliyorum ama o adamdan hiç haz etmiyorum."
Elindeki dosyayı bıraktı ve ayağa kalkarak bana yaklaştı.
"Adamdan haz etmemen bir sorun olmamalı.Sadece dizi çekeceksiniz.Bu konu burada kapandı.Ayrıca başkanın kulağıma gitmesin."
Menejer son noktayı koyduğunda gözlerimi devirdim ve nefesimi bıraktım.Imzalar atılmıştı bir kere.Geri dönüş yoktu.Bu da o egolu kas yığını ile aynı dizide başrolleri paylaşacağımız anlamına geliyordu.
Tanrım...Neden ben?Neden yani!
Sinirli bir şekilde çıktığım şirketten bir taksiye binerek ayrıldım.Eve gitmek için yol tarifi verdiğimde yolda kızların mesajını görmüş ve yolu değiştirip mesaj attıkları kafenin yolunu söyledim.Kızlara mesaj atmış ve olayı kısaca özetlemiştim.Ardı ardına mesaj atsalar da cevap vermeyerek yola odaklandım.Gidince anlatacaktım nasıl olsa.
Kafenin önünde durduğumuzda parayı vererek taksiden indim ve hızlı adımlarla kafeye ilerledim.İçediye girdiğimde kızları kenardaki masada gördüğümde hızla ilerledim ve boş olan sandalyeye oturdum.
"Ah ah güzelim..."
Lisa üzgün bakışları ile konuştuğunda yanımıza gelen garsona soğuk su istediğimi söyleyerek göndermiştim.Bunun üzerine artık sadece soğuk su içilirdi!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taste On My Lip ❧ Rosékook
Fiksi PenggemarAktör olan Park Chaeyoung,yeni oynayacağı dizide rol arkadaşının hicbir zaman ısınamadığı Jeon Jungkook olduğunu bilmiyordu... [Rosé×Jungkook]