-0.3

494 49 9
                                    

"Tamam bebeğim şimdi senaryoyu okumaya gidiyorum görüşürüz sonra

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Tamam bebeğim şimdi senaryoyu okumaya gidiyorum görüşürüz sonra."

Lisa ile konuşmamı sonlandırıp arabaya bindim ve çantamı yanıma koydum.

Senaryoyu okumak için neden boyle bir etkinlik yapıldığını hala anlamıyordum.Senaryo okumak için etkinlik düzenlemek garipti yani.Eve yollayabilirlerdi sonuçta.Evde yayılarak okurdum ne guzel.

Araba durduğunda geldiğimizi anlayarak şoföre teşekkür ettim ve çantamı alarak eteğime dikkat ettikten sonra arabadan indim.

Kapıdaki kameramanlar anında bana dönerken şeritlerin oluşturduğu yolda ilerledim ve fotoğraf çekimi için duvarın oraya geçtim.

Kameralara birkaç poz verdikten sonra görevlinin yönlendirmesi ile merdivenlereden indim ve arka kısma geçtim.Ben masaların olduğu kısma giderken filmin yönetmeni yanıma geldi gülümseyerek.

"Hoşgeldin Chaeyoung."

Ben de karşılıklı olarak gülümsedim ve teşekkür ettim.Beni diğer oyuncuların olduğu kısma yönlendirerek masaya oturttu.Herkese selam verirken Yönetmen tekrar konusmaya başladı.

"Ikinci başrolümuz de birazdan burda olur.O geldiği zaman başlayalım."

Gorevliler başını sallarken ben de onayladım.Birazdan partnerimi öğrenecektim.Nedense heyecanlanmıştım.

Dakikalar akarken görevlilerden birine lavaboya gitmem gerektiğini söyleyerek ayaklandım.Bana gösterilen yere ilerleyerek içeriye girdim.İçeride olan iki kadına selam verdikten sonra işimi halletmeye koyuldum.

Kabinden çıktıktan sonra ellerimi yıkayıp makyajımı kontrol ettim ve saçlarımı düzelterek lavabodan çıktım.Yarım saat olmuştu ve hala adamı bekliyorduk.Bu kadar geç kalması beni biraz sinirlendirse de sorun etmemeye çalışıyordum.

Tekrar masaya ilerlerken karşımda gördüğüm beden ile duraksadım.Sadece arkasını görüyordum ama nedense aklıma gelen ismi andırmıştı bana.

Başımı salladım hızla.Lisa içime korku salmıştı iyice deliriyordum herhalde.

Yürümeye devam ederek tam yerime oturacakken yönetmenin sesini duydum.

"Heh.Chaeyoung,partnerin geldi."

Bakışlarım yönetmene kaydı.Tam o an arkası dönük olan beden yüzünü bana döndü ve gözgöze geldik.

Ben öylece ona bakarken Yönetmen bir şeyler söylüyordu ama duyduğum söylememezdi.Şaşkın bakışlarım ile ona bakarken Yönetmek iki elini ikimizin de koluna koyduğunda onu duymaya başlamıştım.

"Chaeyoung tanıştırayım.Jeon Jungkook.Dizideki partnerin."

.

Arkadaşlar gidişat nasıl?Fikirlerinizi merak ediyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Arkadaşlar gidişat nasıl?Fikirlerinizi merak ediyorum.Bu satıra belirtin lütfen.

Ayrıca şunu açıklayayım.Rosé oyuncu kadrosunu görmeden imzaladı evet bu garip gelebilir ama konumuz zaten boyle ilerliyor.O yüzden çok takmayın lütfen.;))

Taste On My Lip ❧ RosékookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin