|20| final✓

492 48 22
                                    

6 yıl sonra 12 Eylül.

"Herşey hazır mı? Jeongguk'un daha fazla Namjoon'u oyalayabileceğini sanmıyorum."

Ji Heun'un sözleriyle tekrardan süslediğimiz salona göz gezdirdim.

Evet herşey hazırdı.

"Her şey hazır."

Ji Heun bana gülümseyip eline telefonu aldı. Bende odama çıkıp asıl süprizimi elime almıştım.

Ultrason görüntüleri...

Bebeğimizin görüntüleriydi bunlar...

Düşüncelerimi bozan Ji Heun'un odaya bir anda girmesi oldu.

"Hadi gelecekler Yoora mutluluğunu sonraya sakla..."

Ona hak verip arkasından aşağı indim. Neredeyse Ji Heun bana hiçbir iş yaptırmamıştı hamileliğimden dolayı. Bende sadece Jin oppaya pasta yapımında yardım edebilmiştim.

Kapı sesleri gelince herkes olduğu yere çömdü ve ışıklar kapandı.

İçeri giren ayak seslerini duyunca heyecanım iki katına çıkmışı resmen.

"Jeongguk neden ışıklar kapalı? Jeongguk? Aish şu velet yine nereye kayboldun?"

Namjoon ışığı açtığında hepimiz saklandığımız yerlerden çıkmıştık.

"SÜPRİZ!!"

Namjoon ilk bir korksa da sonra oda kahkahalarımıza katılmış beraber gülmüştük.

__________

Pasta kesilmiş , hediyeler verilmişti.

Sıra gelmişti benim hediyeme.

Bir çocuk edasıyla koltuğun birinin üstüne çıktım ve herkesin bana dönmesi için işaret verdim.

"Şimdi sıra benim hediyemde..."

Elimde ki ultrason görüntülerine ilk ben bakıp sonra diğerlerine döndürdüm.

Ji Heun bana mutlulukla bakarken diğerleri havalara uçmuştu.

Abim ve Jeongguk evde koşuştururken onlara bakıp gülüyordum.

En son gözüm Namjoon'a takıldığında onun donuk gözlerle etrafa baktığını fark ettim. Sevinmemiş miydi?

Namjoon bir anda ayağa kalktı ve sert adımlarla yanıma geldi. Herkes tepkisini merak ediyor şaşkınlıkla onu izliyordu. Ben de dahil.

İlk bana sert ve korkucu bir şekilde baktıktan sonra beni tutup aşağı indirdi.

"Yah hamilesin ve koltuğa mı çıkıyorsun. Ya oradan düşseydin. Bundan böyle sadece yemek yemek için yerinden kalkabilirsin nokta."

Herkes kahkaha attığında bende onlara katılmıştım. Namjoon'un bunun için sevinmemesi ihtimal bile olamazdı zaten ki olmamıştıda.

Mutluyduk tekrardan...

Evet mutlusunuz bazılarının aksine...

Bir final daha şimdi Catboyun sona kalan iki bölümünü yazalım.

𝗚𝗲𝗻𝗲𝘁𝗶𝗰𝘀 || 𝙺𝙽𝙹 (𝓣𝓮𝔁𝓽𝓲𝓷𝓰) ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin