Bu bölümü okumadan önce Break Up With your Girlfriend'de ki TRECE adlı bölümü okumanız tavsiye edilir.
Namjoon sinirliydi, sinirine ek olarak heyecanlıydı da...
Hoşlandığı kızın elini tutuyordu...
Namjoon şuan bir sürü duyguyu beraberinde yaşıyordu ama hepsine baskın gelen siniri vardı.
Peki neden sinirliydi? Ji Heun yüzünden mi?
Ahh! Hiç sanmıyordu. Neden sinirlendiğini kendisi de bilmiyordu. Sadece sinirlenmişti işte...
Yoora hala ağlıyordu ve arkasından onu sessiz sessiz takip ediyordu.
Eli hala bileğindeydi...
Yoora da sinirleniyordu.
'Neden hoşlandığı kızın yanında değil?' diye düşünmeden edemedi.
Umut veriyordu ona.. bu dokunuşları her bir sözü kalbine ulaşmaya yeterdi Yoora'nın...
Namjoon en sonunda boş bir arazide durduğunda kızın bileğini bırakıp yavaşça ona döndü. Siniri bir gram eksilmemişti.
"Ne olduğunu anlatacak mısın Yoora?"
Yoora sadece gözlerine baktı. Cevaplamıyacaktı, yoksa her şeyi ağzından kaçırırdı.
Namjoon sinirle burun kemerini sıktı.
"Cevap vermeyecek misin Yoora?"
Sakince sormuştu, ama bir yanıt alamamıştı.
Namjoon sakince başını kendinden kısa olan kıza doğru eğdi.
Onu üzen şeyi öğrenmek yükünü hafifletmek istiyordu. Onu böyle görmeye dayanamıyordu...
"Bak Yoora bana herşeyi anlayabilirsin. Güvenilir biri olduğumu sende biliyorsun sonuçta kaç yıldır tanışıyoruz."
Bu bardağı taşıran son damlaydı Yoora için.
"Evet tanışıyoruz. Değil mi Namjoon?"
İmalı bir şekilde sorarken Namjoon anlamamış bir şekilde onu onayladı.
Yoora bir anda kaşlarını çatıp Namjoon'un üstüne yürümeye başladı. Namjoon da onunla beraber geri gidiyordu.
"Yoora ne yapı-"
"Keşke hiç tanışmasaydık!!"
Namjoon'un gözleri hayal kırıklığıyla beraber büyüdü. Sorun kendisi miydi?
Yoora durdu ve ellerini yumruk haline getirerek Namjoon'un göğsüne vurmaya başladı.
Ama hiç bir yumruk daha demin ki sözleri kadar acıtmıyordu Namjoon'un canını...
"LANET OLSUN SENİ TANIDIĞIM GÜNE! LANET OLSUN TANIŞTIĞIMIZ YERE! EN ÇOK DA LANET OLSUN SANA AŞIK OLDUĞUM GÜNE!"
Yoora artık yorulmuştu.. taşıyamıyordu.
Namjoon ise sadece şoktaydı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗚𝗲𝗻𝗲𝘁𝗶𝗰𝘀 || 𝙺𝙽𝙹 (𝓣𝓮𝔁𝓽𝓲𝓷𝓰) ✅
Fanfiction{TAMAMLANDI} (Şarkı serisi 1) MinnieMouse: O vücudu nasıl aldın Tanrıdan mı? Gerçekten sıkı mı çalıştın? G-E-N-E-T-İ-K KimJoon: ne? MinnieMouse: O kalın sesi nasıl aldın? Hepsi sahte mi? Los Angeles da mı yapıldı? G-E-N-E-T-İ-K KimJoon: bak ne dediğ...