-Daha önce kayalarda ki yosunları takip ederek açık denize ulaşmıştık.Şimdi de aynı yolu takip etmeyi düşünüyorum.
Mollyler fabrika atıklarının kokusunu almaya başladılar.Mollylerin pulları tahriş olmadan açık denize ulaşmaları
gerekiyordu.Vakit kaybetmeden yüzerek ilerlemeye karar verdiler.Bilgin ve diğer Mollyler yosunları takip ederek sağa sola bakınarak süratle ilerliyorlardı.
Mollyler bir yol ayrımına gelince çelişkiye düştüler.Biri dar bir boğaz diğeri ise geniş bir yoldu .Bilgin cüce Molly dar boğazdan geçmek isteyince bir grup Molly geniş olan yoldan gitmek istediler.İki grup arasında anlaşmazlık çıktı .Bilgin Molly' nin dar geçitten geçelim ısrarına rağmen bazı Mollyler geniş yoldan gitmekte ısrar ettiler.
Geniş geçitten giden Molly balıkları verdikleri karardan oldukça memnundular.Yüzüyorlar ve bu yolu tercih ettiklerinde ne kadar haklı olduklarını birbirlerine anlatıyorlardı.
Sonra geçit zamanla daralmaya başladığında içlerine şüphe düşmeye başladı .Yol gid gide daraldı .Denizin suyu da azalmaya başlayınca ümitsizliğe düştüler .Bilgin Molly' nin bu geçidin sonu yok dediğinde ona inanmadıklarına pişman olmuşlardı .
Ama iş işten geçmişti.Güneş'in etkisiyle denizin suyu iyice azalmış zor nefes alıyorlardı.Onlar için açık denize gitmeleri bir hayaldi . Ve büyük sözü dinlemenin cezasını canları ile ödeyebilirlerdi .
Diğer yandan ;
Bilgin Molly yosunları takip edip sağa sola bakınarak süratle ilerliyordu.
Deniz de yol alırlarken üstlerinde büyükçe bir karartı gördüler.Bilgin Molly:
-Eyvahlar olsun dedi . Yüzü solup düştü.
Diğer Mollyler neler olduğunu merakla sordular.Bilgin cüce Molly :
-İnsanlar ! Nerede insan varsa o zaman korkun evlatlarım .
🐠🐠🐠🐠🐠🐠🐠🐠🐠🐠🐠🐠🐠
Devam edecek ...
Bundan sonra Ay Molly ve arkadaşlarının başlarına neler gelecek hep birlikte görelim .
Çizgi film tadında ki masallarıma ulaşmak için You tube da Zeo nun masal defteri kanalımdan ulaşabilirsiniz.
Eğer hala takip etmiyorsanız;
Masalsand i takip etmeyi,Masallarımın devamı için ;
Aşağıda gördüğünüz ⭐⭐⭐⭐⭐
Yıldıza basmayı unutmayın.....
4.Bölümde buluşmak üzere ......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZEO nun MASAL DEFTERİ
AventuraZeo nun hayatı iki kardeşin yetimhaneye gelmesiyle değişmiş.Zeo; ailesinin yokluğuna alışamamış , yurda ayak uyduramayan bu çocuklarla ilgilenmeye karar vermiş.Paylaşmayı bilmeyen bu çocuklara ; iki Bulut'un hikayesini anlatmış . Onlar Yaman ve...