Harry
Harry Styles vagyok, 18 éves. Most költöztem Londonba, eddig Holmes Chapel-ben laktam. Ott ismertem meg Niall Horant a legjobb barátomat. Ő 2 éve költözött ide Londonba, ő az egyetlen itt akit ismerek. Egy Londoni Gimnáziumba kezdem a 12-et, orvosi szakon, mint Niall, szóval egy osztályba leszünk. Még 2 nap van a nyárból és fogalmam sincs, hogy mit csináljak, ezért úgy döntöttem találkozok Niallel.
Estigbeszélgettünk, kiderült, hogy két egymással szembe lévő szobába vagyunk. Én a 103-ba, Niall a 104-be. A találkozás után bementünk Niall szobájába és ott beszélgettünk. Sötétedés után mentem át a saját szobámba.
Niall azt mondta szeretne bemutatni 3 barátjának, ebből kettejükkel osztálytársak leszünk.
************
Másnap reggel délig aludtam, mivel nem volt semmi progmamom. Csináltam reggelit (igen délbe😅), aztán leültem sorozatozni, amivel el is telt a nap.
Reggel 7-kor keltem fel, lezuhanyoztam, felöltöztem, csináltam reggelit és elindultam a suliba. Közbe csak zenét hallgattam. Amint beértem a suliba, megláttam egy fiút aki nekem szimpatikus volt, ezért tőle kértem eligazítást, hogy merre van a termem. Azt mondta menjek vele, mert az az ő terme. Nálam egy fejjel alacsonyabb, kócos hajú, és gyönyörű kék szemei vannak. Nagyon aranyosan nézett ki.
Na ez most rövidebbre sikerült
De nem is tervezek hosszúakat írni
Köszönöm onedirectionff28 -nak hogy segített
YOU ARE READING
Orvos leszek (magyar Larry Stylinson ff.)
RomanceLoui egy kollégiumba megy orvosi szakra, ahol megismeri Harryt és szoros barátság vagy több alakul ki kettejük között...