4. fejezet

22 3 0
                                    

Harry
Ez az aranyos, kócos fiú felkísért a termébe és bemutatott engem a barátainak. Niallt már ismerem, így neki egyszerűen csak köszöntem.

A mai nap elég unalmas volt a suliba. Négy osztályfőnöki és egy tesi volt csak és mentünk vissza a koliba, most már 5-en. Megtudtam hogy a törpének Louis(Lou) a neve. Olyan kis aranyos❣❣ Ők még a koli előtt beszélgettek valami x-faktorról. Azon agyaltak, hogy engem is bevennének. Később közölték a tényeket, hogy én is a banda tagja vagyok fő énekesként. Niall lett a gitáros, többiek énekesek.
Azt mondták pénteken mennünk kell vaalni Simonhoz gyakorolni, aztán ott is alszunk egy öt ágyas szobába. Szombat délelőtt fő próba, este pedig már megy élő adásban.

Későb átjött hozzám Lou és még ott beszélgettünk, filmeztünk egy kis popcorn és nachos mellett. Nagyon későre járt. Még csak a film felénél jártunk, amikor Lou majdnem elaludt a vállamon, de egyszer csak gyorsan felkelt és átment a saját szobájába. Köszönés nélkül hagyott itt.
Kinyomtam a filmet és én is mentem aludni.

****

Másnap reggel korán felkeltem, hogy a fiúkkal mehessek suliba. Amint felkeltem, lezuhanyoztam, felöltöztem, csináltam magamnak reggelit és kijöttem a koli elé.
Liam és Louis már kint voltak Niall is hamar megérkezett, viszont Zaynre kicsit többet vártunk.  Itt jöttem rá, hogy még aludhattam volna egy kicsit. Épp csengőre be is értünk. Semmi különös nem volt, az érettségi tantárgyakból tanultunk (ma épp biológia és kémia). A többi órán szabad foglalkozás volt.

Hát ez rövidebbre sikeredett
De azért remélem tetszik🥺

Orvos leszek (magyar Larry Stylinson ff.)Onde histórias criam vida. Descubra agora