3. fejezet

26 3 2
                                    

Útbaigazítottam a göndörkét és a terembe bemutattam a barátaimnak.
Lo: Ő itt Liam és...
H: Ohh... Szia Niall
N: Szia Hazz
Lo: És gyere, itt van a folyosón Zayn, ő a másik osztályba jár. Én pedig Louis vagyok, de hívj nyugodtan csak Lou-nak.
H: Én Harry vagyok, hívjatok csak Hazz-nak, mint Niall.

Szóval a göndörke Harry, Hazz. Szép neve van. Biztos nagyon jó *barátok* leszünk.
Az első napon csak négy osztályfőnöki és egy tesi volt.
Suli után még beszélgettünk a banda megalapításáról. Azon gondolkoztunk, hogy Harry-t is bevegyük-e a bandába....Hosszas gondolkozás után, úgy döntöttünk, hogy bevesszük. Az x-faktor szombaton lessz, de nekünk már pénteken oda kell mennünk a mentorunkhoz gyakorolni. Este pedig ott kapunk egy szobát, ahol tudunk majd aludni és szombaton délelőtt még tartunk egy fő próbát. Nekünk egyébként Simon Cowell a mentorunk, őt kell majd keresnünk pénteken.

 Nekünk egyébként Simon Cowell a mentorunk, őt kell majd keresnünk pénteken

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


Erről estig beszéltünk még. Én egy idő után átmentem Harry-vel a szobájába és ott beszélgettünk, aztán csak késő este mentem vissza a saját szobámba.
Harry-vel megnéztünk egy filmet. Csináltunk hozzá popcornt meg nachost.

                          *******

Másnap reggel, felkeltem, most fél 7 körül, szóval a részenként 45 perces sorozatomból megnéztem a következő részt. Csináltam hozzá popcornt is gyorsan. Aztán felöltöztem, lezuhanyoztam, csináltam reggelit és ma már 5-en memtünk együtt a suliba. Ma voltak rendesen óráink, 1-2 tantárgyból, mint például biológia vagy kémia, már el is kezdtük az első tananyagot. Ugye ez a kettő érettségi tantárgy és még a kötelező tantárgyak is vannak...

Hát ez is elég rövid
Bocsi nem tudok hosszúakat írni
De onedirectionff28 inspirált arra, hogy elkezdjek én is írni wattpadra, szóval köszönöm neki

Orvos leszek (magyar Larry Stylinson ff.)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora