Louis
Louis Tomlinson vagyok, 18 éves. Liam Payne, Niall Horan és Zayn Malik a barátaim, ők nagy szerepet játszanak az életemben.Beköltöztem a koliba. Most megyek 12-be. Idén fogok érettségizni. Sulikezdésig még 2 nap volt, úgyhogy gyorsan lepakoltam a cuccaim és találkoztam Liammel. Vele tartott Niall és Zayn is. Egy kávézóba ültünk be, ahol jól elbeszélgettük az időt.
Lo: Ti hova mentek tovább érettségi után? Én szerintem az orvosi egyetemre
Li: Én is szerintem az orvosira
Z: Én a faipari egyetemre megyek
N: Én is az orvosit választom
Lo: Zayn én nagyon sajnálom, hogy majd nem velünk fogsz tanulni, de nagyon szurkolunk hogy sikerüljön.:)
Z: Én is sajnálom és köszönöm❤Már késő este volt mire visszaértünk a koliba. A suliról beszélgettünk és átértünk az orvos témára, hogy ki milyen sebész lessz.
Nagyon fáradtak voltunk, úgyhogy mentünk is aludni.Másnap reggel, felkeltem, alsógatyába, ahogy szoktam, kimentem a mosdóba, lezuhanyoztam, arcot mostam, fogat mostam, aztán átöltöztem. Később felhívtam Liaméket, hogy menjünk vidámparkba.
5 perc múlva már kint is voltunk mind a 4-en koli előtt. Odajött Zayn húga Olívia és az exem is (persze mert miért ne) Eleanor is.
Amikor odaértünk Olívia rögtön odaszaladt a trambulinhoz, de természetesen amire volt pénzünk éppen arra felültünk. Vettünk vattacukrot Zayn húgának, magunknak pedig kávét és hamburgert. És nekiálltunk beszélgetni.
Lo: Srácok, mi lenne ha megpróbálnánk jelentkezni az X-faktorba egy bandaként?
N: Lehetne a banda neve One Direction
Li: Jó ötlet
Z: Hát az én hangommal tuti nem nyernétek
N: Zayn ne hülyéskedj már, gyere!!!
Z: Ahjj, oké megyek, de ha nem nyerünk...
Lo: Nyerni fogunk
E: Szurkolunk Olíviával
O: Igen, igen
Erről sokáig elbeszélgettünk, de este 7-re már mentünk haza, mert másnap suli volt.Reggel korán keltem. Kb. 6 óra lehetett. Még volt időm megnézni a kedvenc sorozatom (Riverdale) következő részét.
Miután vége lett vettem egy gyors zuhanyt, arcot mostam, fogat mostam, átöltöztem és kimentem a koli elé bevárni Liamet, Niallt és Zaynt, hogy együtt menjünk. Először Niall érkezett meg, aztán Liam és a hétalvó Zayn.
A suli egyébként itt volt a koli mellett egy köpésreMikor beértem a suliba rögtön odajött hozzám segítségért egy srác. Mély hangja, göndör vállig érő haja, zöld szeme nagyon vonzó volt...
De állj..Louis nem vagy meleg...Nem tetszhet meg egy fiú az első napon.
...Sajnos a nevét még nem tudom. Addig göndörkének hívom..Ez elég rövid lett..
Nem is tervezek hosszúakat írni
Remélem tetszeni fog
2 nap múlva jön a 2. fejezet.❤💖
STAI LEGGENDO
Orvos leszek (magyar Larry Stylinson ff.)
Storie d'amoreLoui egy kollégiumba megy orvosi szakra, ahol megismeri Harryt és szoros barátság vagy több alakul ki kettejük között...