Louis
Délután megint velünk tartott a koli felé Harry is. Egy kicsit még a koli előtt beszélgettünk a fiúkkal. Később bementünk hozzám Harry-vel.
Nálam folytattuk a tegnap elkezdett filmet. Én a 10. percnél ledőltem Hazz ölébe és bealudtam. Mivel szeretem, ha cirógatják a fejem, ezért arra könnyen el tudtam aludni.
******
Másnap reggel Harry vállán keltem. Azt mondta aranyosan aludtam. Mostanában olyan jól esnek Hazzy szavai, hogy néha még merevedésem is van tőle. Azt hiszem kezdek többet érezni iránta.
De gondolom esélyem sincs nála. Tuti heteró.(Egyszerre mondják Harry-vel)Nekem barátnő kell. Összejövök szerintem újra Eleanorral. Fel is hívom
Lo: Szia El. Van kedved újra összejönni? Úgy döntöttem adok mégegy esélyt.
Erre ő nyávogó hangon, ahogy mindig is
E: Sziaaa igeeeeeeeeen!!!!Eleanorral úgy döntöttünk, csak később mondjuk el a fiúknak, hogy újra összejöttünk. Viszon én ma is találkoztam velük. Beszélgettünk egy kicsit az x-faktorról, aztán mentem vissza a szobámba, mert este átjött hozzám El.
Úgy gondoltuk csinálnuk egy kicsit (mert ő úgy is gyereket akar.) Én végig Harry-re gondoltam.
Na oké. Nekem tetszik Harry??!!!!?!?!?!?!?
(Harry szállj ki a fejemből bazdmeg)Az x-faktor után szakítok Elanorral. Még 3 nap😓😓
Sajnálom, hogy ilyen rövid részek vannak, de nincs sok ötletem mostanába...
VOUS LISEZ
Orvos leszek (magyar Larry Stylinson ff.)
Roman d'amourLoui egy kollégiumba megy orvosi szakra, ahol megismeri Harryt és szoros barátság vagy több alakul ki kettejük között...